قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم/ طبق اعتقادم جلو می روم


ساعت: 09:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904340

این کوهنورد ایرانی پس از بازگشت به ایران گفت: قصد خداحافظی ندارم و تا جایی که بتوانم بر اساس اعتقادم جلو خواهم رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الناز رکابی ملی پوش سنگ نورد ایران پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد، گفت: موفق شدم تعدادی از رقبای اصلی کره ای و ژاپنی خود را حذف کنم. امیدوارم در آینده دیگر رقبای خود را کنار بگذارم و موفقیت های بیشتری کسب کنم.

قهرمان ملی صخره نوردی ایران حدود حضور خود در این مسابقات و اینکه حضور بی حجاب خود را تصادفی دانسته و اظهار داشت: این اتفاق کاملا تصادفی بوده است. من در قرنطینه زنان حضور پیدا کردم و درگیر تجهیزات فنی و کار روی کفش و وسایل بودم. با توجه به جو حاکم بر مسابقه فینال و تماس غیرمنتظره ای که در مسابقه با من شد، حجابی که قرار بود داشته باشم را نادیده گرفتم و از دیوار بالا رفتم و بالا رفتم.

رکابی در خصوص اینکه گفته می شد هیچکس از او خبر ندارد، گفت: یک سری افراط در این ماجرا اتفاق افتاد اما من در سلامت و امنیت کامل به ایران برگشتم. من از مردم ایران بابت تنش و اضطراب ایجاد شده عذرخواهی می کنم. آرام، کاملا سالم و طبق برنامه از پیش تعیین شده به ایران برگشتم. خیلی استرس داشتم اما تا الان هیچ اتفاقی نیفتاد. اینکه 48 ساعت از من خبری نبود درست نیست و طبق برنامه قبلی به ایران برگشتیم.

رکابی در پاسخ به این سوال که آیاان همچنان قصد ادامه حضور در تیم ملی را دارد، گفت: قصد خداحافظی ندارم و تا جایی که بتوانم طبق اعتقادم جلو خواهم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید