با تیم ملی کشتی فرنگی به آمریکا می روم/ کارکنان صنایع مازندران گفتند عذرخواهی می کنند!

ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796930

دکتر کیهانی گفت: هیچ تضمینی برای پاره نشدن رباطتان نمی دهم.

قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی جهان گفت: دکتر کیهانی اعلام کرده هیچ تضمینی به شما نمی دهم که در صورت مبارزه، رباطتان پاره نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران قاسم پور قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی جهان که پیش از این با کادر فنی مازندران به چالش کشیده شده بود و به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و توصیه پزشک نمی تواند این تیم را تا مرحله نهایی لیگ برتر آزاد همراهی کند، گفت: متاسفانه وجود دارد. شایعات و احادیثی در این زمینه وجود دارد، هم رضا یزدانی و هم کارکنان صنعت از اقوام و پیشکسوتان ما هستند. قبل از عقد قرارداد با صنایع که هنوز آن تیم وارد لیگ نشده بود با تیم دیگری صحبت های اولیه را داشتم اما وقتی صنایع آمد با احترام به تیم شهرم، کادرفنی و مردم شهرم با صنایع قرارداد بستم. یک تیم متعهد وجود داشت

وی ادامه داد: یاد گرفتم که اگر به تیمی تعهد داشته باشم کاملا می جنگم. حدود 10 روز پس از بازگشت از جام جهانی نروژ، برای صنعت راه دور جنگیدم و در بازی برگشت روی تشک رفتم اما بعد مصدوم شدم. برای گرفتن مجوز مبارزه در لیگ به دکتر کیهانی رفتم و ایشان اعلام کردند که هیچ تضمینی به شما نمی دهد که اگر دعوا کنید، رباطتان نمی شکند. به این ترتیب یک سال از کشتی دور خواهید بود. این را به تیم گفتم، اما آنها گفتند بهانه است، البته چند پزشک دیگر هم تشخیص داده بودند. وظیفه خودم می دانستم که برای کشتی گرفتن استخدام کنم که انشالله نمی توانم آن را جبران کنم.

کاسم پور که با برنامه دایره طلایی صحبت می کرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای بازی دوستانه بهمن ماه با تیم ملی آزاد به آمریکا سفر می کند، گفت: خدای نکرده به آمریکا می رویم و من. من به دنبال یک مبارزه خوب هستم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید