بازی خداحافظی سیجلال طبق برنامه برگزار می شود/ بند فسخ قرارداد سرلک رد شد


ساعت: 17:31
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885971

باشگاه پرسپولیس با انتشار دو بیانیه جداگانه در خصوص اخبار پیرامون سیدجلال حسینی و میلاد سرلک واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بعد از خداحافظی سیدجلال حسینی از دنیای فوتبال قرار بود یک بازی دوستانه برای کاپیتان سال های گذشته برگزار شود اما پس از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر گفته شد این بازی دوستانه با ملوان لغو شده است.

باشگاه پرسپولیس هم اکنون در اطلاعیه ای به شرح زیر است:

در حال حاضر برنامه ریزی برای برگزاری یک مسابقه خداحافظی مناسب به افتخار سیدجلال حسینی در حال انجام است. اگرچه سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر است بازی خداحافظی او مقابل یک تیم بزرگ خارجی برگزار شود، اما به دلیل کمبود وقت و بازی های آینده لیگ برتر امکان پذیر نشد.

دیدار تدارکاتی مقابل ملوان 23 مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و شایعه لغو این دیدار صحت ندارد.

حسینی با پایان دوران فوتبالش به کادر فنی اضافه شد.

بند فسخ قرارداد سرلاک رد شد

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر وجود بندی در قرارداد میلاد سرلک، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس منتشر شد که باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای به این موضوع واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت:

قرارداد میلاد سرلک با باشگاه پرسپولیس بدون هیچ شرط جدایی منعقد شد و شایعه منتشر شده توسط یک کانال تلگرامی کاملا کذب است. همچنین باشگاه پرسپولیس اعلام می کند که از این پس با شایعه سازان و برخی کانال ها و جریان های خبری که سعی در به حاشیه راندن این باشگاه دارند مبارزه سخت تری خواهد داشت و از هواداران عزیز می خواهیم اخبار و رویدادهای مربوط به باشگاه و تیم را فقط از این سایت دنبال کنند. کانال رسمی باشگاه انجام دادن.”

سرلک امسال پس از دو سال حضور در جمع قرمزها در آستانه جدایی از پرسپولیس بود اما در نهایت قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید