پورتو بند فسخ مهدی طارمی را تغییر خواهد داد؟

پورتو بند فسخ مهدی طارمی را تغییر خواهد داد؟

مهدی طارمی در پایان بازی مقابل براگا در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت: فصل آینده در کدام تیم بازی می کند؟ وی گفت: یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارم. طارمی حتی در مراسم معارفه تیم جدید پورتو شرکت کرد.

باشگاه های الهلال و النصر مهدی طارمی را برای 5 فصل می خواهند. تعداد پیشنهادات این دو باشگاه به مهدی طارمی جالب توجه است. 10 میلیون یورو برای 5 فصل. مهدی طارمی اما به این پیشنهادات پاسخ منفی داد و امروز مجله ابولا گزارش مفصلی در این باره منتشر کرد.

پاسخ منفی مهدی طارمی به النصر و الهلال به معنای حضور قطعی مهدی طارمی در پورتو در فصل آینده نیست. در هر صورت این آخرین فرصت برای فروش مهدی طارمی از باشگاه پورتو است و باشگاه پورتو می تواند با کاهش نیاز مالی مهدی طارمی را به تیم دیگری منتقل کند.

بند فسخ قرارداد مهدی طارمی در حال حاضر 20 میلیون یورو است. میلان اعلام کرد برای خرید 10 میلیون یورویی مهدی طارمی شرایطی دارد. پیشنهاد میلان مورد استقبال مهدی طارمی قرار گرفته و دیگر تیم اروپایی که مهدی طارمی برای پیوستن به آن ابایی ندارد سویا است.

در واقع در این مقطع تنها راه فروش مهدی طارمی، کاهش بند آزادسازی قرارداد مهدی طارمی توسط پورتو است. در این صورت مهدی طارمی می تواند به یکی از تیم های مورد علاقه خود بپیوندد. در غیر این صورت فصل آینده در پورتو بازی خواهد کرد و در نهایت به عنوان بازیکن آزاد اردو را ترک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید