میزان بند فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو تعیین شد

میزان بند فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو تعیین شد

رئیس باشگاه پورتو در ابتدای فصل و در پاسخ به سوال خبرنگار پرتغالی که پرسید مهدی طارمی به کدام تیم خارجی می رود؟ وی گفت: از باشگاه خارجی پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ایم که بند فسخ مهدی طارمی تامین شده و او در ترکیب ما باقی می ماند.

مهدی طارمی که در همان زمان گفته بود اگر رئیس پورتو بودم مهدی طارمی را می فروختم، وقتی واکنش منفی هواداران پورتو را دید گفت که به ادامه حضور در پورتو افتخار می کنم. تیم

اما با توجه به اخبار مهمی که از سوی بسیاری از رسانه ها مبنی بر علاقه تیم های اروپایی برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی منتشر شد، اظهارنظر رئیس باشگاه پورتو درباره مهدی طارمی باعث ایجاد تردید شد.

اما مشخص شد که رئیس باشگاه پورتو (خورخه نونو پینتو داکاستا) درباره مهدی طارمی دروغ نگفته است. یکی از تیم هایی که رسانه ها می گفتند مهدی طارمی را می خواهند، اینتر بود که زانتی مدیر ورزشی آن در برنامه مساجی و احمدی به صراحت اعلام کرد که قصد جذب مهدی طارمی را ندارند.

واقعیت این است که برخی از اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر جذب مهدی طارمی از باشگاه های معروف دنیا رسمی نیست و بدون شک زمانی که منافع باشگاه پورتو در فروش مهدی طارمی برآورده شود. این باشگاه این مهاجم را به تیم ملی فوتبال ایران می فروشد.

بند فسخ مهدی طارمی از پورتو 20 میلیون یورو است که برای خرید بازیکن 31 ساله کمی بالاست. این بازیکن یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید