موضع رسمی باشگاه پورتو در خصوص فروش مهدی طارمی

موضع رسمی باشگاه پورتو در خصوص فروش مهدی طارمی

مهدی طارمی تا هفته سیزدهم در لیگ برتر پرتغال 6 گل زده و 5 پاس گل داده است. او در لیگ قهرمانان آسیا نیز 5 گل به ثمر رساند و با توجه به این عملکرد مورد توجه تیم های مطرح اروپایی قرار گرفت.

چلسی، آرسنال و اینتر تیم های علاقه مند به مهدی طارمی هستند. مهدی طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و خیلی ها پیش بینی کرده بودند که این بازیکن در پنجره زمستانی به یکی از تیم ها بپیوندد. اما موضع پورتو حفظ مهدی طارمی است نه فروش این بازیکن.

باشگاه پورتو برای مهاجم 30 ساله خود بند فسخ 20 میلیون یورویی در نظر گرفته است اما به نظر می رسد بیشتر تمایل به تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دارند. حضور این بازیکن در نوک خط حمله و گل هایی که به ثمر می رساند بیشتر از فروش این بازیکن برای باشگاه پرتغالی درآمد دارد. مهدی طارمی در بالای خط حمله پورتو چپ و راست گل می زند و فرقی نمی کند بازی در لیگ برتر پرتغال باشد یا لیگ قهرمانان اروپا، به معنای برد برای باشگاه پورتو و شاید هر باشگاه دیگری باشد. در جایگاه پورتو بوده اند، این تصمیم برای چرت زدن مهدی طارمی است. بازیکنی که تا پایان 31 سال با پورتو قرارداد دارد و باشگاه در تلاش است این قرارداد را برای دو سال دیگر تمدید کند.

مجله رکورد نیز این خبر را منتشر کرده است. این پست نوشت؛ به مهدی طارمی، په په و ماتیوس اوریبه برای تمدید قرارداد پیشنهاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید