تصمیم غیرمنتظره باشگاه پورتو علیه مهدی طارمی

تصمیم غیرمنتظره باشگاه پورتو علیه مهدی طارمی

مهدی طارمی ماه فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و بهترین گلزن و موثرترین بازیکن پورتو بود که درخشش او باعث شد تا تیمش در لیگ برتر پرتغال پیروزهای متوالی را کسب کند و به فینال جام حذفی صعود کند، اما برای رسیدن به جام حذفی کافی نبود. جام لیگ و با این حال او پاداشی را که شایسته آن بود دریافت نکرد!

با پایان فصل 2022-23 لیگ برتر پرتغال و در آستانه فینال جام حذفی، پورتو بهترین بازیکن ماه (اردیبهشت) را معرفی کرد و در حالی که انتظار می رفت مهدی طارمی این عنوان را کسب کند، پپه مدافع تیم ملی پرتغال این جایزه را دریافت کرد.

مهدی طارمی اولین بازی خود را اردیبهشت ماه در دور دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل فامالیکائو انجام داد و به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 4+120 برای تیمش پاس گل داد و سپس در چهار هفته پایانی لیگ برتر 6 امتیازی شد. گلزنی کنید و یک پاس گل بدهید و در این مسابقات آقای گل را هم بگیرید.

با وجود این عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی، باشگاه پورتو تصمیم گرفت په‌په را به‌عنوان بهترین بازیکن ماه می معرفی کند و این جایزه را اعطا کند تا اینکه در دو دیدار اخیرش عملکرد خوبی نداشت و تیمش از پنج بازی تنها یک بازی انجام داد. دروازه اش بسته شد

دیدگاهتان را بنویسید