من قصد تسلیم شدن از موقعیت خود را ندارم/به خودم و مقاومتم در برابر افترا افتخار می کنم.


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881871

اولین اظهار نظر سرمربی تیم ملی پس از رسوایی های اخیر;

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به خودم، نتایج، تصمیماتم و مقاومتم در برابر افترا افتخار می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین اظهارنظر رسمی خود پس از شایعه برکناری توسط مدیریت پارسی یوکای، در پستی اینستاگرامی بیانیه زیر را منتشر کرد.

ظاهراً گروهی سعی کردند من را از تیم ملی کنار بگذارند، ضمن اینکه به آنها به خاطر پشتکارشان تبریک می گویم، یک پیام واضح و مشخص برای آنها دارم: زمانی هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم که احتمال حذف از جام جهانی وجود داشت. خیلی بالا بود و کمتر کسی باور داشت که می توانیم به قطر برسیم. من سخت تلاش کردم و ثابت کردم که ظرفیت این کار را دارم. در مقابل همه توهین ها و فشارها مقاومت کردم و نشان دادم که می توانم از پس همه این شرایط بر بیایم. از زحمات همه تشکر می کنم. بازیکن تیم ملی، سریع ترین ما صعود تاریخ آسیا را رقم زدیم، اما شایستگی و نقش من و کادر فنی در این موفقیت غیرقابل انکار است.

من به خودم، نتایجم، تصمیماتم و مقاومتم در برابر افترا افتخار می کنم. من لایق این هستم که با تیمم به این جام جهانی بروم و آرامش لازم را داشته باشم تا تیمم را به بهترین شکل آماده کنم، آرامشی که الان نیست اما با یک دل از این شرایط عبور خواهیم کرد. هیچکس بیشتر از من برای این جام جهانی انگیزه ندارد، به خصوص بعد از تمام سختی هایی که پشت سر گذاشتم. بنابراین به هیچ وجه قصد تسلیم شدن از سمت خود را ندارم.

چند تن از بازیکنانم حمایت خود را در شبکه های اجتماعی نشان داده اند و از صمیم قلب از آنها تشکر می کنم، اما بهتر بود این اتفاق نمی افتاد. همچنین گروه دیگری از بازیکنانم نیازی به آن ندیدند که برای من هم قابل احترام است چون نیازی به چنین چیزهایی نیست. آنچه اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم، اتحاد و همبستگی است. چه در داخل و چه در خارج باید شکل یک تیم را داشته باشیم. برای بازیکنان مهمترین چیز باید این باشد که روی کارشان تمرکز کنند و جانشان را برای کشورشان بدهند و درگیر مسائل خارج از تخصصشان نشوند. بازیکنان تیم ملی نباید در امور دیگری که خارج از مسئولیت آنهاست دخالت کنند.

اما کسانی که سعی می کنند آب را گل آلود کنند و من را زیر سوال ببرند، کسانی که توانایی های خود را بیش از حد ارزیابی می کنند اما نتایج گذشته آنها غیرقابل دفاع است، و کسانی که سعی می کنند حقیقت را نادیده بگیرند یا تحریف کنند باید دوباره فکر کنند. در فوتبال هیچ استدلال قوی تر از نتیجه وجود ندارد و نتایجی که به دست آوردم گویای خود است.

من به عنوان سرمربی تیم ملی با تمام وجودم برای حفظ منافع تیم ملی و ایرانیان خواهم جنگید. من هرگز روی چیزهایی که خارج از کنترل من است تمرکز نکرده ام و این رویکرد من در حال حاضر است، بنابراین اجازه نمی دهم شایعات حواس من و تیمم را پرت کنند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید