ما 20 بازیکن داریم که روی کارشان متمرکز هستند / بعد از موقعیت یاماگا با خودم گفتم بازی آسانی نخواهیم داشت.

ساعت: 21:47
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923340

خطا واضح بود و نمی‌توانیم آن را خطا بدانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید ساپینتو نظر دیگری داشته باشد اما وقتی داور ضربه می زند همه باید به تصمیمات او احترام بگذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال که منجر به برتری 2 بر 1 طلایپاشان شد، گفت: از دیدن لبخند بر لبان شما (خبرنگاران) بسیار خوشحالم. ما یک بازی رقابتی را تماشا کردیم که شدت و کیفیت بیشتری نسبت به بازی خارج از خانه داشت. مدیریت و کنترل مسابقه سختی بود. استقلال قدرت تیمی و بازیکن خوبی داشت و بازی خوبی انجام داد.

وی درباره موقعیت های گلزنی دو تیم در این دیدار گفت: اگر اشتباه نکنم اولین فرصت گلزنی را داشتیم. استقلالی یک فرصت دیگر داشت که پیام فریش توانست آن را مهار کند و همان جا به خودم گفتم بازی آسانی نخواهیم داشت. من بسیار خوشحالم که بازیکنان را از نظر مدیریت بازی در این شرایط، کنترل بازی و توانایی تغییر بازی می سنجم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در تحلیل بازی آبی ها خاطرنشان کرد: استقلال یک خط پنج نفره شامل جناحین و سه مدافع داشت که سعی می کردند بازی را از داخل ببندند و زمین را بر ما تنگ کنند. آنها می توانستند ضد حملات زیادی ایجاد کنند و خود را در موقعیت های خوبی قرار دهند.

مورائیس همچنین گفت: در نیمه دوم توانستیم ساختار بازی را تغییر دهیم و در ضدحملات خودمان را نشان دهیم. آنها می خواستند توپ را در خط میانی و ضد حمله از مدافعان کناری عبور دهند. بیشتر موقعیت های استقلال از روی پاس ها و توپ سومی که توانستیم مهار کنیم به دست آمد.

وی در خصوص اعتراض ریکاردو ساپینتو به اعلام پنالتی به سود سپاهان در دقایق تلف شده گفت: من داور نیستم اما تصاویر را دیدم و اگر داور بودم می گفتم اشتباه بوده است. لمسی وجود داشت در این بازی ها گاهی نتایجی پیش می آید که اگر تیم ما عقب بماند و پیروز نشویم ممکن است برای ما قابل قبول نباشد. ممکن است مربی حریف نظر دیگری داشته باشد اما وقتی داور ضربه می زند همه باید به تصمیمات او احترام بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه داور هم می تواند اشتباه کند، گفت: با این حال اشتباه مشخص بود و نمی توانیم آن را اشتباه بدانیم. من اینجا نیستم که در مورد مسائل ثانویه صحبت کنم. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و موقعیت هایی داشتند. در بازی های گذشته هم فرصتی برای زدن پنالتی داشتیم که نمی توان گفت مشکوک بود و آن را از دست دادیم. اگر آن موقعیت را داشتیم می توانستیم نتیجه متفاوتی بگیریم. با این حال، ما باید نتایج فعلی را بپذیریم.

مورائیس در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنی بر اعلام لیست ورود و خروج سپاهان اظهار داشت: 20 بازیکن داریم که روی کار خود تمرکز کرده اند. همچنین اگر بازیکن باکیفیتی باشد و برای ما کار کند، به فکر او خواهیم بود. ما الان در موقعیت خرید و فروش بازیکن هستیم و نمی توانیم در این مورد صحبت کنیم. زمان زیادی باقی نمانده و باید ببینیم چه می شود.

اگر الان همه چیز را بگوییم، هیچ غافلگیری باقی نمی ماند تا دیگران را غافلگیر کنیم!» برخی از بازیکنان سپاهان شانس کمتری برای بازی داشتند و ممکن است فرصت بازی در تیم دیگری را پیدا کنند. ما با دید باز و آماده گفتگو و رسیدن به یک نتیجه جامع به صورت دوجانبه هستیم. تا به نتیجه نرسیدیم صحبت نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به حمایت هواداران از این تیم گفت: زمانی که از هتل به سمت ورزشگاه می آمدیم هواداران زیادی را دیدیم که مشتاقانه از ما حمایت کردند. من از آنها برای انرژی ای که به ما می دهند بسیار تشکر می کنم. آنها نمی توانند به ورزشگاه بیایند اما در تلویزیون به ما انرژی می دهند. به هواداران تبریک می گویم. فکر می کنم برای این پیروزی انرژی، انگیزه و حمایت لازم را به ما دادند و شانس پیروزی ما را افزایش دادند. بگذارید آن طرفداران بدانند که ما به آنها فکر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید