مقابل ایران بازیکن نخواهیم داشت/ من مربی الدحیل بودم و ایرانی ها را خوب می شناسم


ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855257

تیم خوبی برای رویارویی با ایران در بازی امروز داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل بارها با باشگاه های ایرانی از جمله سپاهان و پرسپولیس بازی کرده ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جمال بلمادی سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر پیش از دیدار تدارکاتی شاگردانش با تیم ملی فوتبال کشورمان درباره غیبت برخی از بازیکنان اصلی کویرنشینان گفت: البته چند بازیکن نداریم اما این تیم ملی ماست و حدود 30 بازیکن داریم.”

وی ادامه داد: بازیکن فیکس در تیم ما وجود ندارد. همانطور که گفتم ما 45 بازیکن در حال رقابت داریم. مثلا ریاض مرز به دلیل مصدومیت نیست، اما همه بازیکنان را در اختیار داریم و از آنها استفاده می کنیم. همیشه اتفاق می افتد که بازیکنانی را که استفاده می کنیم نداریم، اما آنها را تغییر می دهیم. اینجا یک تیم ملی است نه یک باشگاه.

سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر در خصوص شناخت تیم ملی ایران به فدراسیون فوتبال گفت: بازی فوق العاده ای داریم زیرا ایران حریف سرسختی است. من آنها را به خوبی می شناسم. من به عنوان سرمربی تیم ملی و باشگاه الدحیل بارها با آنها و باشگاه های ایرانی از جمله سپاهان و پرسپولیس بازی کرده ام. بنابراین من آنها را دقیقا می شناسم و می دانم که بازیکنان قدرتمندی دارند که در جام جهانی نیز بازی کرده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید