من ساوتگیت را می شناسم و فلسفه فوتبال او را می شناسم / به زودی انگلیسی ها متوجه می شوند که ما چه می کنیم!


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1401/01/25
شناسه خبر: 1822016

بسیاری به من تحقیر و بی احترامی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انگلیسی ها گفتند ما را خوب نمی شناسند؟ چند ماه دیگر آنها خواهند دانست که ما کی هستیم و چه کاری می توانیم انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جدیدترین مصاحبه خود با این ایتالیایی گفت: علاقه ای به مسائل سیاسی ندارم و فقط به فوتبال فکر می کنم، زیرا وظیفه من این است که تیم ملی را برای هر بازی آماده کنم. یکی از آنها درگیری با تیم ملی آمریکاست. 3 امتیاز همیشه 3 امتیاز است و در حالی که ما، خارجی ها، چیزهایی مانند افراد از همان کشورها را تجربه نمی کنیم.

او گفت: “فوتبال، مانند ورزش به طور کلی، نیاز به ایجاد پل هایی دارد و مردم را به هم نزدیک می کند. من اینطور فکر می کنم و معتقدم بسیاری از مردم مانند من فکر می کنند.” در این مورد، کار به ویژه تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 و رد و بدل شدن مسائل، پیام بزرگ و روشنی را به جهان ارسال کرد. فکر نمی کنم این بار این اتفاق بیفتد اما امیدوارم فقط در مورد فوتبال صحبت کنیم و به مسائل دیگری توجه نشود.

اسکوچیچ درباره بازی با انگلیس گفت: اگر بازی با آمریکا به دلیل مشکلاتی که در مورد آن صحبت کردیم، بازی خاصی باشد. دیدار با انگلیس قطعا سخت ترین بازی ما خواهد بود. البته بازی با هر تیمی در جام جهانی سخت است اما می خواهیم به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم. ما تیم خوبی داریم که اغلب به بچه ها می گویم به آنها اعتماد کنند. چه کسی می داند، شاید این اولین بار در تاریخ باشد که به مرحله بعدی می رسیم. در مورد بازی مقابل انگلیس، من ساوتگیت را می شناسم و کاملاً از فلسفه فوتبال او آگاه هستم.

وی گفت: صحبت از عملکرد فردی و جمعی تیم ملی انگلیس و سه کشور کاملا بیهوده است اما ایران هرگز قبل از بازی احساس نمی کند که بازنده خواهد بود. ما به آنها احترام می گذاریم، اما اصلا از آنها نمی ترسیم. گفتند ما را خوب نمی شناسند؟ چند ماه دیگر آنها خواهند دانست که ما کی هستیم و چه کاری می توانیم انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره تیم سوم گروه B گفت: وقتی مشخص شد به تیم سوم فکر می کنم. فکر می کنم می توانیم در گروه سنگین تری مثل آلمان و اسپانیا قرار بگیریم. بازی گروهی ما نه خیلی آسان است و نه خیلی سخت. به طور خلاصه می توانیم در این مسابقات خوب عمل کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: زمانی که سرمربی ایران شدم در شرایط سختی قرار داشتیم و تیم در شرایط بدی قرار داشت. در زمان انتصاب من، تنها چند نفر بودند که معتقد بودند من برای این کار واجد شرایط هستم. خیلی ها من را دست کم گرفتند و برایم احترام قائل نشدند اما الان خیلی خوشحالم چون در زمین پیروز شدم. ایران با آنچه در خارج از کشور گفته می شود کاملا متفاوت است.

اسکوچیچ در پایان گفت: همه درباره مسائل سیاسی ایران صحبت می کنند، اما میهمان نوازی آنها قابل مقایسه نیست. سایر مربیان کروات نیز در ایران بسیار محبوب هستند. مثل پکلپوویچ، برانکو و بلاژویچ. با افراد خوب زیادی در ایران آشنا شدم، با خیلی ها دوست شدم و الان خیلی خوشحالم. در حال حاضر هیچ دلیل قانع کننده ای برای ترک وجود ندارد. آن وقت هرگز نمی دانی که آینده چه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید