پاسخ کاهان به انتقاد از معاشقه رئیسی با زنان برهنه: آیا منتقدان متوجه نمی شوند که رئیسی به زنان احترام می گذارد؟

پاسخ کاهان به انتقاد از معاشقه رئیسی با زنان برهنه: آیا منتقدان متوجه نمی شوند که رئیسی به زنان احترام می گذارد؟

کیهان نوشت: اگرچه این سفر نمونه های زیادی از مژده ها را به همراه داشت، اما جنبش اصلاحات رادیکال که در مبتذل کردن مفهوم نقد سیاسی رکورد زد، عکسی (از یک رئیس جمهور در حال لذت بردن از زنان محجبه) را مبنایی برای توهین قرار داد و بیان کرد که چرا رئیس جمهور ایران با مقامات سوری از جمله زنان با احترام برخورد کرده است!

اگرچه این سفر نمونه های بسیاری از خبرهای خوش را به همراه داشت، اما جریان اصلاح طلب رادیکال با ثبت رکورد در مبتذل کردن مفهوم نقد سیاسی، عکسی (از خوش گذرانی رئیس جمهور با زنان محجبه) را مبنایی برای افترا قرار داد و مدعی شد که چرا رئیس جمهور ایران با مقامات سوری از جمله زنان با احترام رفتار می کند!

حرفه ای ها به خوبی می دانند که چنین فضاسازی ها و بهانه هایی نشانه ناراحتی و عصبانیت است. زیرا هرگاه آمریکا و اسرائیل توسط ایران تحقیر و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند، فریاد تندروهای خواهان اصلاحات در داخل نیز بلند می شود.

آمریکا خواستار سرنگونی نظام سیاسی سوریه بود. اما سوریه پابرجا ماند و اراده آنها شکست خورد. در واقع یک پروژه جهانی علیه منطقه و کشورهای اسلامی شکست خورده است. متعاقباً قدرت و اعتبار در سوریه که برخاسته از توطئه بزرگی بود که از اتحاد با مقاومت و جمهوری اسلامی ناشی شد، به شدت افزایش یافت. آمریکا می داند که این مشکل قابل تعمیم است و به همین دلیل از گسترش آن و سرایت آن به دیگر کشورهای منطقه به شدت نگران و نگران است.

اینجاست که تندروهای تظاهر به اصلاحات وارد میدان می شوند و برای به حاشیه راندن این واقعیت بدیهی و سرپوش گذاشتن بر ذلت آمریکا دست به جدل زده و فضا را غبارروبی می کنند. اشتباه نبود که مقامات رژیم صهیونیستی در اوج فتنه 88، تندروهای مدعی اصلاحات را «پایتخت های اسرائیل در ایران» نامیدند. طیف رادیکال مدعی اصلاحات به جای این ترفندها و حقه های مکرر، بهتر است به این سوال پاسخ دهند. چرا هر جا که منافع ملت ایران در میان است برعکس حرکت می کنند و آنچه را که دشمن در انتظارش است انجام می دهند.

به جرات می توان گفت که این همخوانی به هیچ وجه تصادفی یا تصادفی نیست. به تعبیر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، تسلیم شدن در برابر دشمن بدترین نوع خیانت است و عملی است که متأسفانه جریان اصلاحات رادیکال بر تکرار آن اصرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید