به کسی که احترام بزرگتر را نمی داند پاسخ نمی دهم/فعلا برای انتقال لوکادیا به پرسپولیس صبر کنید

سرمربی تیم پرسپولیس:

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری با اشاره به ضعف های دفاعی و هجومی این تیم و همچنین اظهارنظر درباره شایعه انتقال لوکادیا به پرسپولیس، به بیان دیدگاه های خود درباره تساوی 2-2 پرسپولیس مقابل صنعت نفت پرداخت.


به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل محمدی در نشست خبری خود از نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید ابراز ناامیدی کرد.

او خاطرنشان کرد که این تیم با قدرت شروع کرد اما در ضد حمله حریف یک گل دریافت کرد.

وی در ادامه افزود: تیم نفت آبادان در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی داشت و با افزایش سرعت بازی می توانست به گل برسد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تیم در نیمه دوم کنترل خوبی بر بازی داشت و توانست دو گل به ثمر برساند، اما همچنان اسیر اتفاقات بازی در چند ثانیه پایانی بود.

وی سپس خاطرنشان کرد: در حالی که تیم حریف سه یا چهار بار بیشتر به دروازه آنها نخورد، دو گل دریافت کرد، یعنی باید فاز دفاعی خود را مرور کنند.

گل محمدی موضوع گلزنی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این تیم در خط حمله خود کیفیتی ندارد و به همین دلیل داشتن 7-8 موقعیت گلزنی و زدن یکی دو موقعیت دشوار است.

وی همچنین به مشکلات داوری پرداخت و اظهار داشت: در حالی که فکر نمی کنم توپ برای گل زده کاملا از خط عبور کند، اما کارشناسان باید پاسخ صحیح تری بدهند.

وی در نهایت سخنان جواد نکونام علیه خود را خطاب قرار داد و خاطرنشان کرد که به کسی که احترام بزرگتر را نمی داند پاسخ نمی دهد.

وی سپس به شایعات انتقال لوکادیا به پرسپولیس پرداخت و گفت: بهتر است فعلا در این مورد صحبت نکنیم و تا فصل نقل و انتقالات صبر کنیم.

وی در پایان نظر خود را درباره تاثیر مشاجراتی که با سرمربیان دیگر بر روی تمرکز تیم دارد، بیان کرد و مدعی شد مسائل داخلی همیشه وجود داشته و باید برای ایجاد فضای کاری خوب حل شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید