من برای پوشش هندبال دختران ایرانی احترام / صبر زیادی قائلم و به کار خوب خود ادامه دهید

ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789501

ماجرای سرمربی تیم هندبال بانوان رومانی از دیدار با ایران

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان رومانی گفت: برای پوشش تیم بانوان ایران احترام زیادی قائل هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال بانوان ایران در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی به مصاف رومانی رفت که در نهایت نتیجه را به این تیم پرافتخار اروپایی رساند اما عملکرد این هندبالیست دختر ایرانی مورد توجه قرار گرفت. سرمربی تیم ملی رومانی.و از ملی پوشان ایرانی تمجید کرد.

آدریان واسیل، سرمربی تیم ملی بانوان رومانی با تمجید از دختران ایرانی به تیم ملی ایران گفت: صبور باشید و به کار خود ادامه دهید.

گفتگوی زیر با سرمربی تیم ملی هندبال بانوان رومانی می باشد:

* نظرت در مورد بازی چیست؟

خب، بازی اول همیشه برای هر دو تیم سخت است. چون فشار روانی در بازی اول روی هر دو تیم زیاد است. این موضوع باعث شد بازیکنان تیم ما آنطور که مد نظر ما بود روی دفاع تمرکز نکنند. سوال دوم یکی از اهداف ما مصدوم نشدن در این دیدار بود که متاسفانه یکی از بازیکنان ما به شدت مصدوم شد.

* وقتی با تیم ایران آشنا شدید و اولین حضور بانوان ایرانی در جام جهانی را تجربه کردید، چه حسی داشتید؟

من برای تیم ایران و تیم ملی دختران ایران احترام زیادی قائل هستم. در کشور شما باورهایی وجود دارد که من و تیمم به آنها احترام می گذاریم. ما به تیم ایران به چشم تیم دیگری نگاه نکردیم و فکر می کنیم ایران تیمی مثل سایر تیم ها بود.

* نقاط قوت و ضعف تیم ملی ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من مهمترین نقطه قوت ایران صعود به جام جهانی بود. از نظر فیزیکی اگرچه بازیکنان نسبتاً کوچکی دارید، اما در عین حال سرعت بالای آنها نقطه قوتی است که می توانید در آینده از تعداد بیشتری از آنها استفاده کنید و پیشرفت کنید. رسیدن به موفقیت نیازمند برنامه و روند توسعه است و حضور در مسابقات جهانی آغاز و البته ادامه راه موفقیت برای هندبالیست های ایران است. مهمترین توصیه من این است که صبور باشید و به کار خود ادامه دهید و قطعا به نتایج بسیار خوبی خواهید رسید.

* از اهداف تیم ملی رومانی بگویید. آیا چشم اندازی برای جام جهانی دارید؟

هدف ما این است که مجوز حضور در المپیک را بگیریم و بتوانیم تیم قدرتمندی بسازیم. ما باید در هر بازی بهترین عملکرد خود را نشان دهیم، زیرا هر بازی برای ما مهم است و پیش بینی عملکردمان بسیار سخت است زیرا تیم های خوب زیادی در جام جهانی حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید