بزرگتر از هرمزگان نمی شناسم/ وضعیت سیل زدگان میناب اسفبار است

ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800162

جلیلی با بیان اینکه از مردم هرمزگان بزرگتر نیستم، با اشاره به وضعیت اسف بار سیل زدگان میناب اظهار امیدواری کرد: سفر رئیس جمهور منشأ خیر و برکت برای مردم استان هرمزگان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ حبیبلا جلیلی، مدیرکل امور استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کار مردم به زمین گذاشته شده است، گفت: کار مردم به زمین زده شده است.

وی ادامه داد: به عنوان کارمند وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک کارفرمای 40 ساله هم داریم که وقف مردم است. برای حل مشکلات مردم باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

مدیرکل امور استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه من نجیب تر از مردم هرمزگان را نمی شناسم، به وضعیت اسفبار سیل زدگان میناب اشاره کرد و گفت: سیل زدگان میناب با نجیب و نجیب مردم هرمزگان را می شناسند.

گفتنی است، همزمان با سفر نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از استان هرمزگان، جلیلی مدیرکل امور استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از مناطق سیل زده شرق کشور بازدید کرد. .

4c167d84 41b8 44ee 8d8f 15ee1e8b0828 خبر خاکستری

لازم به ذکر است در آستانه چهاردهمین سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان، سید محمدرضا حسینی معاون مدیریت و توسعه منابع و نماینده تام الاختیار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و حبیبلا جلیلی مدیرکل امور استان ها و کارآفرینی اشتغال به همراه روسای بخش های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در روزهای چهارشنبه 22 و پنجشنبه 23 دی ماه از ساعت 8 الی 18 به درخواست های مردم رسیدگی می کند. نخست وزیر در میز روابط عمومی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی.

b0a9acc1 dd0c 42ee 9f96 07ae9392681b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید