کنایه به مدیرعامل استقلال: جواب نمی دهم; چون من این مرد را در فوتبال نمی شناسم

کنایه به مدیرعامل استقلال: جواب نمی دهم;  چون من این مرد را در فوتبال نمی شناسم

علی خسروی درباره بازگشت برخی داورانی که با شروع لیگ برتر کنار گذاشته شدند، گفت: این داوران از هفته دهم به لیگ برتر اضافه می شوند. ما به افرادی مانند مهدی سیدعلی، محمدحسین زاهدی فر، میشم حیدری، رضا عادل، علی صفایی و… نیاز داریم که از داوران بزرگ کشورمان هستند و باید بیایند و بار بزرگ داوری را بر دوش بگیرند.

وی افزود: البته این داوران به دلیل دوری چند ماهه باید ابتدا در لیگ یک قضاوت کنند تا از هفته دهم به بعد در لیگ برتر استفاده شوند. مانند کاری که در دوره داوری ما انجام شد. داوران ما ثابت می کنند که نجیب ترین، شریف ترین، پاک ترین و صادق ترین قشر فوتبال کشور هستند.

یکی از اعضای کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس در خصوص نگرانی باشگاه ذوب آچان از قضاوت بازی این تیم با استقلال گفت: هیچ باشگاهی نباید نگران داوری باشد زیرا داوران ما آماده، توانا و شایسته هستند.آمادگی خوبی دارند و همه پرافتخارترین کلاس فوتبال هستند.

خسروی به فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه خسروی به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران نباید در یک برنامه تلویزیونی کارشناس باشد، گفت: اصلاً او را نمی شناسم که پاسخی به صحبت هایش داشته باشم. من او را در فوتبال نمی شناسم. همه علیه من صحبت می کنند. از شرق و غرب درباره من صحبت می کنند. من از این حرف ها زیاد شنیده ام. 30 سال است که درس می خوانم و معمولاً به فوتبالی ها جواب می دهم. رئیس کمیته داوران دیشب حرف درستی زد و هرکس به داوران توهین کند به کمیته اخلاق دعوت می شود.

وی در خصوص اظهارات اخیر باشگاه استقلال و انتقاد از کمیته داوران گفت: این کمیته خود را به عنوان بهترین کمیته داوران تاریخ فوتبال ملی ثابت کرده است چرا که تمامی اعضای آن در سطح بالایی مسابقات فوتبال کشور را قضاوت کرده اند. و اعضای آن تجربه حضور در مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک را دارند. من به عنوان عضوی از هیئت داوران، منتقد داوری هستم. آیا ممکن است هیئت داوران نقد را نپذیرد؟ ما از انتقاد و هر کسی که می تواند چیزی به ما یاد دهد استقبال می کنیم. ما همیشه از یادگیری و انتقاد مثبت استقبال می کنیم، اما با تخریب مخالفیم. کمیته اخلاق باید مسئول سایر امور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید