من اصلاً ایجنت اسکوچیچ را نمی شناسم. پایین آوردنش ته ناتوانی است/ ما در تیم ملی با هم دوست هستیم و تفرقه ای در کار نیست!


ساعت: 07:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882436

من یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران هستم و باید از سرمربیم حمایت می کردم.

ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال ایران گفت: به شما قول می دهم این دو جناح ایجاد نمی کند. این موارد ذکر شده اختلاف نظر است و نباید مردم را گمراه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از اتفاقات اخیر، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن گفت: همیشه در اردوی تیم ملی اختلاف نظر وجود داشته است. چه در گذشته و چه در حال حاضر. اما دلیلی برای تقسیم بازیکنان به دو گروه وجود ندارد. باور نمی کنید اما دیشب با مهدی طارمی و کریم انصاری فرد صحبت کردم. مردم می توانند مطمئن باشند که پسران در بازی های دوستانه و جام جهانی بهترین تلاش خود را می کنند و برای آن پرچم می جنگند تا آنها را خوشحال کنند.

وی در ادامه گفت: به عنوان یک بازیکن تیم ملی موظف بودم در شرایط سخت از کشورم حمایت کنم و این کار را انجام دادم. بچه هایی که این کار را کردند همین قصد را داشتند اما در مورد ماجرای چند بچه که دوست صمیمی من هستند بهتر است من چیزی نگم و بین بچه ها حل کنیم.

تست حمایتی اسکوچیچ عنوان شد: خیلی از بچه ها ناراحت بودند و وقتی با بچه هایی مثل مهدی و کریم صحبت می کردم، آنها نوشتند که خیلی عصبی هستند و جملات نادرستی می گویند. چاه نفت و خانه در تیم ملی به ما نمی دهند. وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه از سرمربی خود محافظت کنیم و بچه ها باید این کار را انجام دهند. من 8 سال در تیم ملی هستم و از بزرگترها مرا هدایت می کنند. من یک تعهد داشتم.

وی در خصوص شایعه ارتباطش با ایجنت دراگان اسکوچیچ گفت: من اصلا ایجنت اسکوچیچ را نمی شناسم اما اینکه می گویند به خاطر اختلاف تبلیغاتی 7 میلیارد قرارداد بستم اصلا درست نیست. من می دانم که آنها کجا و چرا این کار را می کنند.

ستاره خط حمله تیم ملی فوتبال تصریح کرد: هیچ وقت از حرف نمی ترسم. من از آنچه در مورد من خواهند گفت نمی ترسم. من موقعیتم را در بین مردم با هیچ چیز عوض نمی کنم. من همیشه چیزی را که منطقی و درست بود می گفتم. بالاخره من نباید به خودم دروغ بگم. من باید با خودم صادق باشم. پدر و مادرم مرا طوری تربیت کردند که راست بگویم و از هیچ چیز نترسم.

وی با اشاره به اختلافات احتمالی خود با کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: من هستم که به مربی ام در جوانی کمک می کنم. کی روش مردی بود که مرا به تیم ملی بزرگسالان آورد. زمانی بود که او موافقت کرد که من برای مادرم خداحافظی کردم. من الان همینطورم من هم اکنون حاضرم فوتبالم را به خاطر آنها کنار بگذارم. در آن زمان هیچکس جز کی روش از من حمایت نکرد. چرا از او حمایت نمی کنید؟ او بود که مرا آورد و در حال حاضر با او در ارتباط هستم.

آزمون در این خصوص تاکید کرد: در دو ماه اخیر خیلی با هم ارتباط داشتیم اما باید حقیقت را بگویم خدای نکرده خودشان و تیم ملی را به نتیجه نرسانند، آن وقت می دانید چقدر تفاوت خواهد بود؟ من موظف به حمایت از تیم ملی هستم و به این کار ادامه خواهم داد. امیدوارم همه چیز درست شود امیدوارم آقای اسکوچیچ از ما راضی باشد. اسکوچیچ پسر خوبی است و امیدوارم در زندگی اش موفق باشد و فکر می کنم اشتباه نکردیم که از او حمایت کردیم.

آن بازیکن درباره تصمیم کمیته فنی برای اخراج اسکوچیچ گفت: این یک نامردی است. یک اردوگاه باقی ماند و این اتفاقات افتاد. هنگام خداحافظی کیروش چند نفر به فرودگاه رفتند؟ فقط یک راننده به فرودگاه رفت. می خواهیم بفرستیم، دستش را بگیریم و سپاسگزار باشیم. اینقدر ناسپاس نباش فرض کنیم تاکتیک ها زیر صفر است اما بدون مشکل به جام جهانی رفتیم. شما برای قرآن، شما برای خدا، بیایید با افرادی که از خارج از کشور می آیند درست رفتار کنیم و به درستی خداحافظی کنیم. یک کمپ باقی مانده بود. چرا قبلا این کار را می کردند؟ سردار آزمون برای من چه فرقی می کند؟ اونی که اومد منم گواردیولا در 8 روز چه کاری می تواند انجام دهد؟ این بزدلی است و درست نبود.

بازیکن ایرانی بایرلورکوزن با اشاره به مهدی طارمی گفت: برای مهدی احترام زیادی قائل هستم و او یک مرد واقعی است. او هم مثل خیلی ها تظاهر به اظهار نظر درباره اسکوچیچ نکرد و دو هفته بعد نظرش را تغییر داد. من مهدی رو خیلی دوست دارم. کریم انصاری فرد ساکت بود. من به چنین افرادی احترام می گذارم. ما مرد به دنیا آمده ایم و باید کاری کنیم که مرد بمیریم. امیدوارم فوتبالیست های جوانی که استعداد دارند، وقتی به تیم ملی می رسند، با دل پاک بیایند. وقتی دلت پاک باشه هرجا میری. اگر دلت پاک نباشد به جایی نمیرسی. بازیکن نباید زیر آب برود. من همیشه با مهدی در ارتباط هستم. من با مردمی که در حال پرواز کلماتشان را تغییر می دهند مشکل دارم. حتی اگر خانواده و اقوام من باشند. به همین دلیل سعی می کنم از چنین افرادی دوری کنم.

آزمون با کنار گذاشتن بازی با بحرین و شرایط سخت تیم ملی در حین واگذاری نیمکت خود به اسکوچیچ گفت: من همیشه اهل حرف و عمل بوده ام. گفتم بحرین را می بریم. من نمی دوم؛ کاری کردم که بهش برسم من مرد هستم و سر قولم هستم. پدر و مادرم مرا تربیت کردند تا به قولم عمل کنم. بازیکن ایرانی مدعی 90 درصد است. بازیکنی که به نوعی بازی می کرد و آن موقع دعوت می شد، اما دوباره دعوت نشد، حالا یک داستان می گذارد. او باید اعتراف کند که شرایط قبلی را ندارد.

او درباره یک بازیکن اذعان کرد: باید با خود صادق باشید و بدانید که شکست خوردید. همه جا تو را بیرون کردند و برای رسیدن به تیم ملی باید بجنگی. وقتی روز آخر جام جهانی برزیل را از دست دادم، با خودم روراست بودم و گفتم چون بد بازی کردم اجازه حضور در جام جهانی را ندارم و گفتم باید تلاش کنم. من با گریه مصاحبه کردم اما گفتم باید تلاش کنم تا به این جایگاه برسم. نمی گویم شما هم مثل من هستید، اما با خودتان صادق باشید. گذاشتن عکس از بدن شما فایده ای ندارد. بدو اگر مرد هستی خودت را نشان بده و برای قهرمانی جهان کمک کن. من به شخصه هر کاری می کنم تا در کنار هر مربی برای تیم ملی کشورم بجنگم.

مههام از تیم ملی ایران درباره خبر جدید از تیم ملی گفت: اکثر بازیکنان وظیفه دارند جست و جو کنند تا از اتفاقات فدراسیون با خبر شوند، اما کمیته فنی این تصمیم را گرفت (با خنده). حالا یه اتفاقی افتاد که نمیدونم چی درسته چی غلط. من فقط به شما قول می دهم که دوگانگی ایجاد نمی کند. این موارد ذکر شده اختلاف نظر است و نباید مردم را گمراه کرد. ما همچنین دوستان صمیمی هستیم که این داستان را ارسال کرده اند. ما 8-9 سال است که با هم دوست هستیم. هرکسی بخواهد نظم تیم ملی را به هم بزند ما بازیکنان جلوی او را می گیریم اما امیدوارم اوضاع درست شود.

وی در ادامه تاکید کرد: به عنوان یک بازیکن نمی توانم برای تیم ملی صحبت کنم و تصمیم بگیرم. امیدوارم بزرگترها به نفع تیم ملی تصمیم درستی بگیرند اما هر کاری می کنند با احترام انجام دهند. 4-5 نفر در تیم ملی حضور دارند. مرد باش وقتی به دنیا آمدی مرد بودی و حالا مردی. آیا می توانید رک به من بگویید چه اتفاقی افتاد، تصمیم گرفتید که اسکوچیچ برای تیم ملی خوب نیست؟ به ما بگویید تا ما بازیکنان تیم ملی بدانیم.

سردار با طرح سوالی مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان در جلسه مسئولان با مسئولان صحبت کرده است، گفت: بعید می دانم این دو بازیکن در مورد چیزی صحبت کرده باشند اما بهتر است خودشان بگویند تا سوء تفاهم پیش نیاید. . با یکی از دو نفری که به من دروغ نمی گویند صحبت کردم که گفت من اصلا در این مورد (تعویض مربی) صحبت نکرده ام. اما کسانی هم بودند که به زبان ما صحبت می کردند که درست نبود. یکی از بازیکنان ما گفت که بازیکنان این سرمربی را نمی خواهند اما ما حرف خود را با او می زنیم و این مشکل را حل می کنیم. اما باید حواسمان به تیم ملی باشد.

آزمون در پایان ارتباط با تاپ فوتبال گفت: جام جهانی تورنمنت کوچکی نیست که با این شرایط به آنجا برویم و باید تلاش کنیم. من عاشق آقای خداداد عزیزی، علی کریمی و… هستم. از صمیم قلب چون بزرگان ما هستند و حرفشان همیشه برای ما حرف بوده است. به عنوان سردار آزمون از شما می خواهم که از تیم ملی حمایت کنید. ما یک قهرمانی جهانی در پیش داریم و من یک کلمه از شما در تیم ملی می شنوم که باعث دلگرمی و انگیزه می شود. امیدوارم با حرفاتون به ما کمک کنید انرژی بگیریم و حتما در اردوها حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید