فرمانده سپاه: تلاش آمریکا برای آوردن میدان جنگ به مدارس از آنجایی که اصلاً نمی شود با دانش آموزان کار کرد/ با برداشتن روسری شروع می کنند و کار را به جایی می برند که سبک زندگی ما کاملاً غربی می شود.

فرمانده سپاه: تلاش آمریکا برای آوردن میدان جنگ به مدارس  از آنجایی که اصلاً نمی شود با دانش آموزان کار کرد/ با برداشتن روسری شروع می کنند و کار را به جایی می برند که سبک زندگی ما کاملاً غربی می شود.

روز جدید سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: امروز تلاش آمریکا این است که میدان جنگ را به مدارس منتقل کنیم زیرا با دانش آموزان نمی توان کار کرد و دشمن به دنبال هویت زدایی جوانان ماست. هر چه جوامع از نظر فرهنگی دورتر باشند.» اگر بیشتر مربوط به فرهنگ آمریکایی باشد، شدت این حمله قوی‌تر می‌شود و هر چه تفاوت ارزش‌های ما با ارزش‌های آمریکایی بیشتر باشد، موج این حمله بیشتر می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری تبیین جهاد و آگاهی ویژه افسران سپاه توسعه ملی و بنیانگذاران تمدن نوین اسلامی، بازگشت به ایران را آغازی جهانی دانست. نکته برای آمریکایی ها: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده اند و نقش تعیین کننده ای دارند.

سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود شکست مهلکی بر آمریکا وارد کرده است، تصریح کرد: مردان و زنان تعیین کننده نبرد نهایی معلم هستند، یعنی آموزش و پرورش ما در قلب این نبرد قرار دارد زیرا دشمن از ناحیه حمله خواهد کرد. از همه جهات از خلقت جنگ، تحریم، پدیده تکفیر، انزوای سیاسی و غیره را تجربه کرده و با شکست مواجه است. امروز میدان جدیدی را برای فتوحات فرهنگی، سیاسی و امنیتی گشوده است که پیچیده ترین و مرموزترین میدان جنگی است که دشمن در آن حضور دارد، جدی و سنگین.

وی تصریح کرد: آنچه امروز اتفاق می افتد محصول ناکامی های پی در پی آمریکاست چرا که با سقوط نظام شاهنشاهی پشتوانه اصلی اجرای سیاست های آمریکا از میدان خارج شد و بسیاری از سیاست های آمریکا در منطقه و جهان. بدون تغییر باقی ماند.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با نظام اسلامی گفت: آمریکا با شروع جنگ می خواست به دنیا ثابت کند که هیچ نظام و کشوری نمی تواند از دایره آنها خارج شود بنابراین دشمنی خود را با انقلاب اسلامی آغاز کرد تا انقلاب را تحت کنترل خود درآورد. .

سردار سلامی ادامه داد: تسخیر سفارت آمریکا و حمله به طبس از ناکامی های آمریکا بود. برای آمریکایی ها بازگشت به ایران نقطه شروع جهانی سیاست های آنهاست و ایران پایانی بر مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آمریکا در منطقه است. آمریکا مدام در حال تغییر استراتژی سیاست خود در قبال ایران است و پس از انقلاب اسلامی و شکست در طبس با کمک عراق به کشور ما حمله کردند و جمهوری اسلامی ایران در دوران طفولیت و تحت حاکمیت هدایت حکیمانه مورد حمله قرار گرفت. از امام و با حمایت مردم توانستیم در جنگ پیروز شویم و در شرایطی که همه کشورها در جنگ با انحطاط و فرسایش مواجه هستند، انقلاب اسلامی دستاوردهای نظامی داشت و ما دوباره باعث شدیم که اعتماد به قدرت آمریکا بیشتر شود. شکسته در جهان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه قدرت انقلاب بخش وسیعی از جهان را تحت تاثیر قرار داده و باعث افول قدرت آمریکا در جهان، تحریم اقتصادی، ترور و خرابکاری و گسترش پدیده تکفیر و داعش شده است، گفت: انقلاب اسلامی هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد زیرا انقلاب ما بدون دشمن قدرتمند پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما به واسطه چهار عامل موفق بود، گفت: رهبر بزرگ، مکتب بزرگ، ملت بزرگ و دشمن بزرگ چهار عامل موفقیت انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی یک رهبر بزرگ دارد و با وجود رهبر بزرگ، ملت هم بزرگ شد. بزرگترین افتخار شاه ترسیم الگوی حکومتی مطلوب آمریکا بود و قلمرو توسعه کشور را مشخص کردند و نگذاشتند وارد دانش هسته ای، فضایی، بیوتکنولوژیکی و فناوری پیشرفته شویم. در حالی که جمهوری اسلامی قدرت و استقلال ایجاد می کند تا بچه های ما برای خودشان فکر کنند و بسازند و کوچک دیده نشوند و همه اینها به خاطر داشتن رهبر بزرگی است که ملت را بزرگ و سربلند کرد.

سردار سلامی ادامه داد: ناکامی های آمریکا منجر به تغییر محاسبات جهانی در مورد ظرفیت آمریکا شد و وظیفه انقلاب اسلامی این بود که آمریکا را از اندازه فضای روانی ایجاد شده توسط قدرت آمریکا به اندازه فضای واقعی بشناسد و همه فهمیدند. اینکه می‌توان از آمریکا مستقل بود و اعتماد به قدرت آمریکا در جهان شکست خورده است، بنابراین تمام نقشه‌های آمریکا در منطقه بهم ریخته است و آمریکایی‌ها معتقدند همه شکست‌ها مربوط به انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اگرچه آمریکایی ها با قدرت نظامی عراق را فتح کردند، اما انقلاب اسلامی شروع به دولت سازی کرد و نقشه آنها برای ملت سازی در افغانستان شکست خورد.

سردار سلامی گفت: آمریکایی ها در تحریم نفتی ما شکست خوردند چرا که نشان دادیم اگر فردی شریان های اقتصادی ما را ببندد، فعالیت آنها را هم مسدود می کنیم، بنابراین به اهداف خود در تحریم نرسیدند.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح ملی گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال حاضر 400 پروژه زیرساختی در کشور داریم و این پروژه ها تحول عظیمی در کشور ایجاد می کند. ما جزو پنج کشور برتر تولیدکننده توربین در جهان هستیم و موشک‌های بالستیک ما می‌توانند یک کشتی در حال حرکت را با سرعت 8 برابر سرعت صوت هدف قرار دهند که کمتر کشوری در دنیا این فناوری را دارند و به همین دلیل کشتی‌های آمریکایی در خلیج‌فارس حضور ندارند. منطقه آژاکس می توان به آمریکایی ها اشاره کرد و همه این علوم از چشمه های جوشان قدرت و با توانایی جوانان تحصیل کرده این کشور که در مدارس آموزش و پرورش تربیت می شوند ساخته شده است و عمدتاً این ساخت و سازها حاصل تلاش و کوشش های معلمان کشور

سردار سلامی تصریح کرد: در حال حاضر یک بقایای آمریکایی در منطقه باقی مانده است و این موضوع باعث ناراحتی و افسردگی آمریکایی ها شده است. تحریم از منظر آمریکا نسخه ای از تسلیم شدن کشورها و این کشور بود که امروز می خواست تمام جهان اسلام را تحت کنترل خود داشته باشد، ضعف و ناامیدی به وجود آمده است و به همین دلیل اختلال ایجاد شده است. مسیری از اتاق‌های فکر استراتژیک آمریکا و انگلیس که به کلاس‌های درس ما کشیده شده است.

وی با اشاره به اهمیت مدرسه و دانش آموز گفت: هر مدرسه ای دنیایی است و آن مدرسه به وسعت آرزوهای دانش آموزانش است و مدرسه در درون خود دنیایی دارد و معلمان ایمان سازند. جامعه.

سردار سلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: امروز آمریکایی ها تلاش می کنند تا میدان جنگ را به مدارس ببرند، چرا که نمی توان با دانش آموزان کار کرد و دشمن به دنبال این است که جوانان ما را گمنام کند، فاصله فرهنگی بین جوامع و جوامع بیشتر می شود. فرهنگ آمریکایی شدت این تهاجم قوی‌تر می‌شود و هر چه تفاوت بین ارزش‌های ما و ارزش‌های آمریکایی بیشتر باشد، موج این تهاجم بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان آمریکا بی هویت هستند و به همین دلیل دومین عامل مرگ و میر در آمریکا خودکشی جوانان و نوجوانان در این کشور است و این نشان از ضعف سیستم آموزشی آمریکا دارد و می خواهند همین کار را با دانشجویان و جوانان امروز انجام دهید، به همین دلیل است که ما باید اخلاق دانش و انضباط را به دانش آموزان بیاموزیم. محیط آموزشی اولین محیط آموزشی است و نه تنها باید علوم حرفه ای و دانش تجربی منتقل شود، بلکه معلمان ما باید الگوی دانش آموزان باشند. محیط مدرسه باید برای هر دانش آموزی یک قطب نمای اخلاقی داشته باشد تا از انحراف آنها از مسیر درست جلوگیری کند، می توانیم با دلسوزی ساده خیال همه دانش آموزان را راحت کنیم. اگر ارزش‌های مدرسه با ارزش‌های خانوادگی متفاوت باشد، نوجوان دچار تنش و عصیان می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما نباید از الگوی گذشته آموزش به دانش آموزان، شریف ترین و محترم ترین و آینده سازترین کار معلم پیروی کنیم.
معلمان، مدیران و والدین سه رکن اصلی تعلیم و تربیت هستند و برداشتن روسری سرآغاز پایان نابودی انسان هاست و این طوفان سیاه در حال حرکت به سمت شرق است، پس باید موانع دفاعی ایجاد کنیم و همه امکانات خود را برای تعلیم و تربیت فراهم کنیم. دانش آموزان ما نباید خود را به فرهنگ غربی ببازند و زندگی سالم و پاکی داشته باشند.

وی بیان کرد: آمریکایی ها با برداشتن روسری شروع می کنند و کار را به جایی می برند که روابط و سبک زندگی ما شبیه غرب می شود و این کشمکش تلخ در غرب به ما نشان داده است که باید بیشتر از قبل به فکر نوجوانان و جوانان باشیم. گذشته.

دیدگاهتان را بنویسید