خبرگزاری فارس: نیکا شاکرمی سبک زندگی متفاوتی داشت. بعضی شب ها به خانه نمی آمد تا جایی که یک هفته بعد از مرگش خانواده اش نگران شدند و با پلیس تماس گرفتند.

خبرگزاری فارس: نیکا شاکرمی سبک زندگی متفاوتی داشت.  بعضی شب ها به خانه نمی آمد تا جایی که یک هفته بعد از مرگش خانواده اش نگران شدند و با پلیس تماس گرفتند.

روز جدید خبرگزاری فارس نوشت: «امثال نیکا واقعا چه خطری برای نظام دارند؟» دختر 16 ساله ای که درس را رها کرده سبک زندگی متفاوتی دارد. بعضی شب ها به خانه نمی آید تا جایی که یک هفته بعد از مرگ خانواده اش نگران می شوند و به پلیس می روند!»

ضدانقلاب برای ادامه اغتشاشات نیازمند خون تازه و بهانه ای جدید است و به همین دلیل در این برهه از زمان به نیکا شاکرمی مانور می دهد.

سوال اینجاست که چرا رژیم باید آنطور که ضدانقلاب ادعا می کند یک دختر 16 ساله را شکنجه کند و بکشد؟ آیا اکنون صحبت از آزادی زودتر جوانان و نوجوانان بازداشت شده نیست؟

صرف نظر از کذب عمدی ضدانقلاب با هدف مشخص و مشخص، این سوال مطرح می شود که چرا برخی در داخل هر آنچه را که می شنوند بدون فکر به شایعات و ادعاها باور می کنند؟

امثال نیکا چه خطری برای نظام دارند؟

دختر 16 ساله ای که مدرسه را رها کرده سبک زندگی متفاوتی دارد، بعضی شب ها به خانه نمی آید تا جایی که یک هفته بعد از مرگش خانواده اش نگران می شوند و با پلیس تماس می گیرند!

آیا واقعاً مشکل سیستم کشتن چنین نوجوانی است که بی بی سی و بین المللی می گویند؟

نظامی که امروز ابرقدرت های جهان را به زانو درآورده است، سطح دشمنی نوجوانی در مقام نیکا شاکرمی است؟ و به این شکل وحشتناک؟ عبدالمالک ریگی رئیس گروهک تروریستی جندالشیطان که دستگیر شد اینطوری برخورد نشد، الان نظام با دختر 16 ساله این کار را می کند؟

واقعا چرا فکر نکنیم؟

بیایید فرض کنیم هیچ مدرکی وجود ندارد. دوربین مداربسته خانه ای نیست که نیکا شاکرمی وارد آن می شود! چرا باید این چرندیات مبتذل را باور کنیم؟

مشکل مهم امروز ما آمریکا و انگلیس و دروغ های رنگارنگ رسانه های آنها نیست چرا که دیر یا زود حقیقت آشکار می شود و شرم آورتر از قبل می شوند و مشکل اصلی عدم تفکر بخشی از جامعه است.

جامعه ای که عملاً نمی اندیشد به بدخواهان خود اجازه می دهد که برای آن فکر و تصمیم بگیرند و در نهایت ابزاری برای اهداف بدخواهان می شود.

اسلام عقلانیت و تفکر را راه سعادت جامعه می داند. به همین دلیل است که می گوید یک ساعت تفکر بهتر از 70 سال عبادت است. ای کاش قبل از پذیرش خبر لحظه ای فکر می کردیم، فرقی نمی کند خبر از بی بی سی باشد یا فارس.»

دیدگاهتان را بنویسید