فرمانده بسیج: برداشتن عکس از سلیمانی کم نمی‌کند/ جمهوری اسلامی از درک اشتباهات خود هراسی ندارد و سعی در اصلاح خود دارد/ این اشتباه است که فکر کنیم آمریکا دست از ایران برمی‌دارد. به خصوص زمانی که دموکرات ها در کار هستند

فرمانده بسیج: برداشتن عکس از سلیمانی کم نمی‌کند/ جمهوری اسلامی از درک اشتباهات خود هراسی ندارد و سعی در اصلاح خود دارد/ این اشتباه است که فکر کنیم آمریکا دست از ایران برمی‌دارد.  به خصوص زمانی که دموکرات ها در کار هستند

روز جدید رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه ما همیشه برای زنان ارزش قائل هستیم، گفت: غرب می خواهد زنان را ابزار خود قرار دهد و تلاش آنها ایجاد جامعه ای غربی در قلب کشور اسلامی است.

سردار غلامرضا سلیمانی چهارشنبه شب در دیدار با اعضای اندیشکده بسیج استان کردستان اظهار داشت: اینکه فکر کنیم آمریکایی ها دست از سر ایرانی ها برمی دارند به خصوص وقتی دموکرات ها کار می کنند اشتباه است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک هویت دموکراتیک دینی است که در نوع خود منحصر به فرد است و بر اساس بیانات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جمهوری اسلامی هراسی ندارد. به اشتباهات خود پی برده و سعی در جبران آنها داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: دشمن طوری برنامه ریزی کرد که فتنه گران بر اساس احساسات و دریافت اطلاعات غلط عمل کنند اما انصافاً مردم موافقت نکردند و در راهپیمایی های اخیر نشان دادند که همچنان به این نظام پایبند هستند. و انقلاب

سردار سلیمانی ادامه داد: هر مشکلی راه حلی دارد و اعضای دلسوز هیئت باید در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و دموکراتیک دینی راه حلی بیابند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم به مشکلات مردم و جوانان با تمام مخاطرات احتمالی که تحت تاثیر شرایط اقتصادی قرار گرفته است توجه داشته است و قطعا در آینده نزدیک خبرهای خوبی از نظر اقتصادی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب فکری است و با پاره کردن عکس او چیزی از او کم نمی شود و دشمن با کینه و کینه می خواهد نمادهای گرانقدر ما را هدف قرار دهد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: کردستان سند لازم برای پیشرفت دارد که امیدواریم دانشگاهیان برای تحقق آن تلاش کنند.

دشمن از همه امکانات خود برای حمله بی نظمی به انقلاب استفاده می کند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین تصریح کرد: دشمن از کشته شدن خانم امینی بسیار خوشحال شد زیرا به دنبال انتقام از این رژیم بودند.

سردار سیدصادق حسینی گفت: پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی برای دشمنان نظام مانند دردی بی درمان است که هر کدام به دنبال انتقام این انقلاب هستند و در این میان درگذشت بانو امینی بهانه خوبی برای پاکسازی آنان بود. تردید در مورد انقلاب

وی یادآور شد: این کشور الگوی سایر کشورهای آزادیخواه بود و دیدید که چگونه شکست آنها بار دیگر اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: با اعلام آمادگی کامل اعلام می کنیم که آماده هر نوع روشنگری و تبیین برای جوانان این کشور هستیم.

سردار حسینی تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر از تمام امکانات خود برای حمله به این نظام استفاده کرد، اما با هوشیاری مردم فهیم این موضوع در جوانی خنثی شد.

وی گفت: ما در کشور بزرگ و قدرتمندی هستیم و آشوبگرانی مانند کارو هشاک هستند که هیچ کاری نمی توانند در برابر این انقلاب انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان روز چهارشنبه برای شرکت در چندین برنامه از جمله پویش یاری دینی به کردستان سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید