واکنش نیلوفر مردانی به برداشتن روسری

واکنش نیلوفر مردانی به برداشتن روسری

همزمان عکس ها و تصاویری از این اسکیت باز 28 ساله در حال قدم زدن در کت واک منتشر و خبرساز شد.نیلوفر مردانی لباس مشکی با نام «ایران» به تن کرد.

اظهارات نیلوفر مردانی در مورد عکس جنجالی اش

نیلوفر مردانی: عذرخواهی می کنم

فرهیختگان آنلاین نوشت: نیلوفر مردانی، اسکیت باز که ظاهر بدون حجابش هنگام کسب مدال در بازی های آزاد ترکیه، با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود که در آن اعلام کرد حضورش در بازی های ترکیه به خاطر خودش بوده، جنجال به پا کرد. با هزینه و برای بردن جایزه هزار دلاری شرکت کرد که بلافاصله بعد از مسابقه باید برای اهدای مدال روی سکو می رفت و طبق قوانین باید کلاه از سر بر می داشت و متوجه ورزشش نمی شد. روسری افتاده بود

وی با اشاره به حواشی انتشار این تصویر تاکید کرد که نمی خواهد برای ادامه فعالیت خود در تیم ملی مشکلی پیش بیاید و از مردم ایران به ویژه همکارانش به دلیل انتشار اخبار ناراحت کننده و ایجاد فضای متشنج عذرخواهی کرد.

همچنین وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که نیلوفر مردانی بدون کسب مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته تاکنون در تیم ملی ایران حضور نداشته و بدون کسب مجوز لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش به صورت شخصی در این مسابقات شرکت کرده است. و جوانان ضمن اینکه تیم ملی ایران در این رقابت ها شرکت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید