پیشکسوت پرسپولیس: دراویش را نمی شناسم اما …

پیشکسوت پرسپولیس: دراویش را نمی شناسم اما ...

محمد مایلی کهن درباره برکناری عزیزی هادم توسط رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از ابتدا هم گفتم که عزیزی هادم گزینه مناسبی برای فدراسیون فوتبال نیست و اعضای هیئت مدیره به دنبال برکناری او هستند. و تنها دقایقی با او در دیدار 98 و قرمزها صحبت کرد، اما چیزی که بیش از همه مرا متعجب کرد این بود که اعضای هیات رئیسه فدراسیون از رابطه مشکوک با رئیس فدراسیون صحبت کردند که نگران کننده بود.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص جلسه هیات مدیره برای تصمیم گیری درباره آزادی رئیس فدراسیون گفت: همانطور که گفتم افراد مختلفی باید در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس چه در فوتبال و چه در زمینه فوتبال حضور داشته باشند. اقتصاد “من هیئت مدیره فدراسیون فوتبال دارم، در واقع ترکیب آنها کامل نیست، کسانی که آنجا کار می کنند باید به فکر منافع فدراسیون باشند و به رشد فوتبال کمک کنند، یعنی می تواند درآمد خوبی داشته باشد. برای فوتبال که متاسفانه الان اینطور نیست.

مایلی کهن در خصوص شایعاتی مبنی بر رابطه علیرضا هادم با خوبان علم گفت: خوبان علم در طول کار من زیاد بودند اما من مقابل آنها ایستادم چون معتقدم چنین اتفاقاتی به نفع فوتبال نیست و اگر قرار بود چنین مشکلاتی پیش بیاید. در بزرگسالی فوتبال محبوب ترین ورزش در جهان نبود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضور دراویش در پرسپولیس نیز گفت: دراویش را نمی شناسم اما او هم در پرسپولیس کار سختی دارد. او برای حل مشکلات مالی خود باید به فکر درآمدزایی در باشگاه باشد. البته چند وقت پیش از من برای عضویت در هیات مدیره پرسپولیس دعوت کرد اما قبول نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید