وعده لژیونر به دراویش; در این صورت این ستاره پرسپولیس می شود

وعده لژیونر به دراویش;  در این صورت این ستاره پرسپولیس می شود

کادر فنی پرسپولیس بعد از عملکرد ضعیف خط حمله این تیم در لیگ بیست و یکم و ناکامی مهاجمان در دیدارهای زیاد قصد دارد با جذب حداقل 2 گلزن ضعف خود را برای فصل آینده اصلاح کند و حالا یکی از اهداف آنها شهاب است. زاهدی .

لژیونر فوتبال ایران که با باشگاه زوریا اوکراین قرارداد دارد و البته به دلیل جنگ روسیه و اوکراین مجبور به ترک اوکراین و رفتن به مجارستان شد، در گفت و گو با یکی از برنامه های صبحگاهی با تایید پیشنهادات پرسپولیس گفت. برای بازگشت به تیم او در حال حاضر منتظر مشخص شدن وضعیت لیگ اوکراین است چرا که اگر فیفا به لیگ اوکراین اجازه بازی بدهد احتمالا باشگاه زوریا قصد فروش این بازیکن را دارد اما در غیر این صورت بازیکن آزاد خواهد بود و ممکن است تصمیم جدیدی برای فوتبالش بگیرد. آینده.

شهاب زاهدی بازیکنی است که گفته می شود علاقه خاصی به سبک بازی یحیی گل محمدی دارد و از درویش خواسته است در صورت مهیا شدن شرایط، او را به جمع سرخ پوشان منتقل کند. پیش از این باشگاه پرسپولیس در دو مرحله قصد جذب این بازیکن را داشت که مبلغ بالای درخواستی باشگاه اوکراینی برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی مانع از انتقال او به پرسپولیس شد. بازیکنی که نامش در پرسپولیس مطرح شد و به نظر می رسد علاقه مند به پوشیدن دوباره پیراهن قرمز و در شرایطی کاملا متفاوت شهاب که در اردوی قبلی تیم ملی حضور داشت و برای اولین بار توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد. او در آخرین لیست اعلام شده از سوی اسکوچیچ غایب بود تا در سال قبل از جام جهانی مقابل تیم ملی قرار بگیرد و با درخشش احتمالی در پرسپولیس در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد.

همانطور که شنیده بودیم زاهدی خود برخلاف دفعات قبل علاقه زیادی به بازگشت به فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس دارد و در گفت و گو با مدیرعامل پرسپولیس قول داده است که اگر لیگ اوکراین برگزار نشود و بازیکن آزاد محسوب شود. ، به پرسپولیس می رود.

دیدگاهتان را بنویسید