هوادار لژیونر پرسپولیس، ناراضی ترین لژیونر فوتبال ایران

هوادار لژیونر پرسپولیس، ناراضی ترین لژیونر فوتبال ایران

مهرداد محمدی مهاجم گلزنی خوبی است اما متاسفانه به هر تیمی برود این تیم طعم سقوط را خواهد چشید. شاید اگر بقیه بازیکنان تیمش حتی 50 درصد از توانایی های محمدی را هم داشتند، نام او حذف نمی شد.

مهرداد محمدی کار خود را از راه آهن آغاز کرد، در فصل اول یک گل به ثمر رساند و این تیم با هدایت فرهاد کاظمی در هفته آخر موفق به کسب جواز بقا در لیگ برتر شد. اما این تیم در فصل دوم حضور مهرداد در راه آهن گرفتار مدیریت شد و نتوانست نتایجی را که باید می گرفت کسب کند. محمدی در 28 بازی 10 گل برای راه آهن به ثمر رساند اما درخشش او برای ماندن تیمش در لیگ برتر کافی نبود. مهرداد که با پیشنهاد سپاهان مواجه شده بود راهی اصفهان شد تا برای این تیم قدرتمند بازی کند. محمدی در سپاهان اغلب در پست وینگر بازی می کرد تا مهاجم هدف. اما عملکرد او مورد توجه تیم پرتغالی دپورتیوو آئوس قرار گرفت تا مهرداد راهی اروپا شود و بازی در لیگ پرتغال را امتحان کند.

بدون شک بهترین بازیکن دپورتیوو اتریش در این فصل کسی جز مهرداد محمدی نبود. این مهاجم ایرانی 28 بار برای اتریش بازی کرد و 8 گل کلیدی به ثمر رساند اما تیمش سقوط کرد. این دومین سقوط مهرداد با تیم هایش بود. اوس در این فصل تیمی آنقدر قوی نبوده است اما گل های مهرداد امید آنها را زنده نگه داشته است. البته خوب است که در نهایت این اتفاق نیفتاد و محمدی ترجیح داد به خاورمیانه برگردد و این بار پیراهن عربی را بر تن کند.

در فصل اول العربی شرایط به قول مراد مهرداد بود و او توانست 10 گل برای تیمش به ثمر برساند. فصل بعد محمدی دچار مصدومیت شد و به دلیل جراحی و سپس بازگشت کمتر در ترکیب قرار گرفت. این بهانه ای شد تا مسئولان عرب که برای عنوان قهرمانی می جنگیدند از همکاری با محمدی دست بکشند و عمر السوما را به عنوان بازیکن جایگزین اضافه کنند.

محمدی که چند پیشنهاد خوب از تیم های ایرانی داشت تصمیم گرفت در لیگ ستارگان قطر بماند و راهی السیلیه شود. تیمی که سعی کرد از خطر سقوط خارج شود اما نتیجه ای نداشت. مهرداد که در ابتدای فصل و قبل از رفتن به العربی یک گل به ثمر رساند، 8 بار دروازه حریف السیلیه را باز کرد تا با 9 گل به عنوان یکی از گلزنان لیگ ستارگان معرفی شود. در نهایت السیلیه با 16 امتیاز از 22 بازی سقوط کرد تا محمدی برای سومین بار شرایط مشابهی را تجربه کند.

مهرداد که نشان داده یک گلزن محسوب می شود، تاکنون دو بار برای تیم ملی ایران به میدان رفته است و با توجه به حضور امیر گالنووی و شناخت او می تواند دوباره در اردوی ایران حضور داشته باشد. اتفاقی که در صورت وقوع می تواند مهرداد محمدی را به یکی از اسطوره های فوتبال ایران تبدیل کند. البته اگر تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید