لیگ برتر فوتبال هارمونی جذاب قرمزها با درخشش صادقی و لوکادیا/پرسپولیس در یک نیمه هوادار را به راه انداخت!


ساعت: 20:52
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895366

دیدار تیم های فوتبال هوادار و پرسپولیس با برتری ارتش سرخ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال هوادار و پرسپولیس در نخستین روز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 19 امشب (دوشنبه 23 شهریور) و در ورزشگاه پاس اکباتان بدون تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان ساکت الهامی که تنها یک برد در فصل جدید به دست آورده اند، در این دیدار حساس مقابل قرمزپوشان ایستادند که با به خدمت گرفتن یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته به هارمونی و ترکیب مورد نظر دست یافتند و قبل از این بازی راتیر در بالای جدول

در نیمه اول قرمزها بازی را خیلی بهتر آغاز کردند و پرسپولیس در بیشتر دقایق دست برتر بود. همین برتری در دقایق ابتدایی این نیمه با گل لوکادیا نشان داده شد و برتری سرخ ها با گل بعدی صادقی قطعی شد.

در نیمه دوم هواداران حتی فرصت نزدیک شدن به قفس توری بیرانوند را پیدا نکردند و خط هافبک پرسپولیس کاملاً در کنترل بود. و در این نیمه صادقی دروازه حریف را شکست.

اما بیرانوند نتوانست رکورد کلین شیت های متوالی خود را افزایش دهد و از روی نقطه پنالتی توسط بازیکن استقلالی مغلوب شد و از طرف هواداران گل دریافت کرد.


فن
گل: داریوش شجاعیان 83


پرسپولیس 3
گل: یورگن لوکادیا 13 – سعید صادقی 37 و 61

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سوروس رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا.

ترکیب هواداران: میلاد فراهانی، عزت الله پورکاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفیدچکایی، سپه روزطلب، نیما آسیری، معین عباسیان، سیدمحمد میری، بابک مرادی، محمدجواد محمدی.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید