لیگ برتر فوتبال پرسپولیس با برد اقتصادی به مسیرهای برد بازگشت/لوکادیا گل کاشت


ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903127

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان از ساعت 17 امروز (پنجشنبه – 30 مهرماه) در اولین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند. یک مخاطب

قرمزهای تهرانی نیمه اول را از ابتدا با سرعتی بالا آغاز کردند و دروازه رقیب کرمانی ها را تهدید کردند اما رفته رفته پس از لحظات آغازین مسی نیز پا به میدان گذاشت. در ادامه با خطای محرز از روی نقطه پنالتی، یورگن یوکادیا دروازه حامد لک را باز کرد و تلاش مردان ربیعی به پایان 45 دقیقه ابتدایی نرسید تا بازی به تساوی برسد.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای گلزنی ادامه یافت اما فرصت های از دست رفته به دلیل بی دقتی و بدشانسی مهاجمان دو تیم از یک سو و واکنش مدافعان دو تیم باعث شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.


پرسپولیس یک
گل: یورگن لوکادیا – 19


مس رفسنجان
گل:

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال سوگنیا، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لخ، جفرسون باهیا، رامتین سلیمان زاده، شاهین توکلی، حسن جعفری، میتم تیموری، فرشید باقری، سیدمهدی حسینی، محسن آذرباد، لوسیانو پریرا و فراز امام علی.

دیدگاهتان را بنویسید