لیگ برتر فوتبال بازگشت دیدنی سرخ پوشان با هدایت مهاجم هلندی/ پرسپولیس با لوکادیا باز نیست!


ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896380

نفت ام اس 1 – پرسپولیس 2;

دیدار تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با برتری ارتش سرخ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 20 امروز (شنبه 28 شهریور) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند.

سرخ‌پوشان تهرانی که پس از 2 تساوی در دیدارهای ابتدایی فصل موفق به کسب 3 برد متوالی شدند و در صدر جدول قرار گرفتند، با فکر کسب حداکثر امتیاز مقابل یاران مسجدسلیمانی و تثبیت جایگاه خود در رده نخست، به میدان رفتند. تیم قهرمان دربی نفت خوزستان را شکست داد.او در بردگی و استقلال شکست خورد.

در نیمه اول علی رغم ناباوری این میزبان بود که نبض مسابقه را کنترل کرد و حتی موفق شد به قرمزها گل بزند. آن گل سامان نریمانجهان تا پایان وقت قانونی پابرجا بود تا شاگردان یحیی گل محمدی با شکست راهی رختکن شوند.

اما بازیکنان پرسپولیس این نیمه را با برتری آغاز کردند و از روی پنالتی مهاجم هلندی به گل رسیدند. در ادامه یک خطای مشکوک منجر به پنالتی برای تیم میزبان شد اما داور مردد پنالتی را باور نکرد تا در دقایق بعد لوکادیا دوباره زهر خود را ریخت و تیم را به پیروزی رساند.


نفت مسجد سلیمان 1
گل: سامان نریمان جهان 10


پرسپولیس 2
گل: یورگن لوکادیا 54 و 70

ترکیب روغن مسجد سلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان زنجباری، رضا دهقانی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی.

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید