لیگ برتر فوتبال بازگشت دیدنی عبدی با نفس برایس / پرسپولیس پشت گوش استقلال!


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812167

دیدار پرسپولیس و مس با پیروزی سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و مس در چارچوب دیداری از هفته بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امروز (دوشنبه 9 اسفند) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

نزدیکی سرخپوشان و نارنجی ها از نظر امتیازی و رده بندی قبل از این دیدار حساسیت همیشگی و موجود را به میزان قابل توجهی افزایش داد.

در نیمه اول این دیدار برخلاف بسیاری از بازی ها؛ شاهد یک بازی جذاب، پویا و کامل بودیم. دو تیم از هم پیش افتادند و این نیمه با 3 گل به پایان رسید.

ضد حمله و استفاده از خطاهای رقیب برای پرسپولیس 2 گل به ثمر رساند و بازی تاکتیکی شاگردان محمد ربیعی تنها به یک گل منجر شد تا سرخپوشان در نیمه اول با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما انتظار می رفت بازی بسیار جذاب و موقعیتی باشد اما تمایل سرخپوشان برای کنار آمدن با زمان بازی اجازه این اتفاق را نداد. اما به دلیل سهل انگاری در خط دفاع مسی، پرسپولیس دوباره به گل رسید تا کار خاخام در تهران تکمیل شود.


پرسپولیس 3
گل ها: مهدی عبدی 19 و 75 – کمال کامیابی نیا 34


مسی یکی
گل: مجید علیاری ۲۳

تیم پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضایان، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی.

ترکیب مس: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر، آکیل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید