لیگ برتر فوتبال نفس پرسپولیس از گوش صدر به تهران می رسد/ باخت های پیاپی تراکتورسازی

ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797666

وی در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پس از پایان رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف تراکتور رفت. یکی از بازی های کلاسیک فوتبال ایران که در سال های اخیر همیشه دوئل بالای جدول و بالاتر از قهرمانی بوده است اما وضعیت نابسامان تراکتورسازی که در این فصل به عنوان کاندیدای سقوط ظاهر شد، این دیدار را از دست داد. اجزای سنتی قبلی .

پرسپولیس برای ادامه حضور در کورس قهرمانی و صعود به جدول و نشستن در بالای جدول تنها به 3 امتیاز این بازی خانگی فکر کردی و تراکتور که در هفته های اخیر یک شکست مطلق بود، نوار شکست را قطع کرد. و از فانوس خارج شو او با دست به این بازی آمد. بازگشت محمدرضا اکبری به دروازه تراکتورسازی پس از مصدومیت مکرر شاید مهم ترین اتفاق تبریزی ها بود.

این دیدار همانطور که انتظار می رفت با حملات پرسپولیس آغاز شد و قرمزها خیلی زود به گل رسیدند.

پس از این گل تراکتورسازی که چیزی برای از دست دادن نداشت پیش افتاد و حملات گسترده این تیم در نهایت به تساوی منجر شد تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

پرسپولیس که نمی خواست در خانه امتیاز از دست بدهد، در نیمه دوم حمله را آغاز کرد و در ادامه حملات به گل دوم رسید. دقایقی بعد صاحب یک پنالتی شد اما ترابی توپ را به بیرون فرستاد تا پرسپولیس با همان 2 گل 3 امتیاز خانگی به دست بیاورد و به برتری بچسبد.

پرسپولیس 2
گل: عیسی القطر (9) و سیامک نعمتی (55)

تراکتور 1
گل: پیمان بابایی (24)

پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی القطر

سرمربی: حی یحیی گل محمدی

تراکتور

محمدرضا اکبری، محمد مسلم پور، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، آرش گدری، ابوالفضل رزک پور، علی نجفی، سامان نریمان جهان، شاهین ساکبی، علی داشی، پیمان بابایی

سرمربی: روی زونیمیر سولدو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید