لیگ برتر فوتبال ادامه سریال باخت های تراکتورسازی؛ این قسمت از ذوب آهن / اولین شکست فصل آلومینیوم به شط

ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796208

نساجی 1 – روغن ام اس 1; فلش 1 – پدیده 1; تراکتور صفر – فولاد 1; گل گهر 2 – عسل 2; فن صفر – صفر فجرسپاسی; نفت آبادان 3 – آلومینیوم 1

هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار همزمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ هفته دوازدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 14:30 امروز با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید تا پرونده بازی این هفته به پایان برسد.

از ساعت 14:30 تیم های فوتبال نساجی و نفت مسجدسلیمان در اصفهان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار بدون اتفاق خاصی گذشت. شد. همین روند در نیمه دوم نیز ادامه داشت و هر دو تیم در 10 دقیقه پایانی یک گل به ثمر رساندند تا امتیازات را تقسیم کنند.

منسوجات 1

گل: مسعود شجاعی (85 پنالتی)

روغن ام اس 1

گل هاتف نادری (81)

از ساعت 15 تیم های فوتبال پیکان و پدیده به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول بدون هیچ حادثه ای به پایان رسید. پیکان نیمه دوم را با گل آغاز کرد اما پدیده گردجلی در آخرین ثانیه ها به گل رسید تا امتیازات دو تیم تقسیم شود.

پیکان 1

گل: ابراهیم صالحی (57)

پدیده 1

گل: صادق صادقی بابا احمدی (80، پنالتی)

از ساعت 15 تیم های فوتبال تراکتورسازی و ذوب آهن در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند. ذوب آهن در آخرین ثانیه نیمه اول گل پیروزی را به ثمر رساند و با همان گل پیروز شد تا 3 امتیاز شیرین در خانه حریف کسب کند و روزهای سیاه تراکتور ادامه دارد.

تراکتور صفر

گل: –

1وبآهن 1

گل: آرمان قاسمی (45 پنالتی)

تیم های فوتبال گل گهر و مس از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند. مس بازی را تهاجمی آغاز کرد و در نیمه اول با 2 گل از حریف پیش افتاد. در ثانیه های پایانی نیمه اول گل گهر یکی از گل ها را جبران کرد و در نیمه دوم به گل تساوی رسید تا دو تیم امتیاز را تقسیم کنند.

2لگهر 2

گل ها: مرتضی تبریزی (45) و فرشید بیل مکانیکی (72)

عسل 2

گل: مجید علیاری (16 و 36)

از ساعت 15:00 تیم های فوتبال و هواداران به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری کسل کننده و تاسف برانگیز که گلی در بر نداشت تا هر دو تیم امتیاز را تقسیم کنند.

فجرسپاسی صفر

گل: –

طرفداران 1

گل: –

از ساعت 17 تیم های نفت و آلومینیوم به مصاف یکدیگر رفتند. نفت در آبادان بازی را بهتر آغاز کرد و با یک گل پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم آلومینیوم خیلی سریع به گل رسید اما نفت گل های دوم و سوم را به ثمر رساند و بازی تهاجمی را به نمایش گذاشت تا اولین شکست فصل را به آلومینیج تحمیل کند و به یک برد شیرین دست یابد.

صنعت نفت آبادان 1

گل: محمد طیبی (32) محمدرضا گبیشاوی (66)، حسن بیت سعید (90 + 2)

آلومینیوم 1

گل: اسماعیل شریفات (57)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید