باشگاه های والیبال آسیا پیکان برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شد و در جمع 4 تیم برتر حضور یافت / عبدالعزیز گلزن برتر شد


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839856

پرافتخارترین تیم آسیا در نیمه نهایی تراز را شکست داد

پیکان با شکست اربیل به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا به عنوان سومین تیم مقابل قزاقستان راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا 2022 امروز (چهارشنبه 28 اردیبهشت) با برگزاری 4 دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران پیگیری می شود.

در سومین دیدار که از ساعت 16 آغاز شد، تیم های پیکان ایران و اربیل عراق به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان پیمان اکبری با نتیجه 3 بر صفر به برتری تیم پیکان رسیدند و چهارمین پیروزی خود را در این رقابت ها تجربه کردند. .

تیم اربیل با هدایت محمدحسین نجاتی در سه ست با نتایج 25 بر 13، 25 بر 19 و 25 بر 14 شکست خورد تا فردا به عنوان نماینده تایلند در مرحله نیمه نهایی حضور یابد.

تیم پیکان این دیدار را با ترکیب سیدمحمد موسوی، سعید معروف، اروین انگاپات، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز و پوریا فیاضی آغاز کرد. در ابتدای ست سوم در ترکیب اصلی محمد طاهر وادی، حمزه زرینی و علی شفیعی قرار گرفتند.

آکموتو آیدوس از قزاقستان و ساوا تاتسوهیرو از ژاپن به ترتیب داوران اول و دوم شدند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی بانوان ایران از تماشاگران ویژه این دیدار بودند. در بین تماشاگران این دیدار بازیکنان تیم ملی جوانان ایران نیز حضور داشتند.

باشگاه پیکان پیش از شروع بازی با اهدای یادبود از زحمات محمدحسین نجاتی سرمربی ایرانی تیم اربیل قدردانی کرد.

تیم پیکان فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی به مصاف تاراز قزاقستان می رود و اربیل در گروه تیم های مبارزه کننده برای عنوان پنجم تا هشتم به میدان می رود.

در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها دو تیم مقاومت شهداب یزد و گز از جنوب عراق به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این دیدار نیز در مرحله نیمه نهایی به مصاف سانتوری ژاپن خواهد رفت.

در دو دیدار دیگر این مرحله تیم های تراز از قزاقستان و سانتوری از ژاپن به ترتیب نمایندگان تایلند و قطر را شکست دادند.


* عبدالعزیز آقای گل این دیدار شد

نیمیر عبدالعزیز عنوان موفق ترین بازیکن دیدار پیکان – اربیل در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال باشگاه های آسیا را به دست آورد.

نیمیر عبدالعزیز با کسب 16 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و در تیم اربیل با 7 امتیاز در انتظار یاسر بهترین بازیکن شد.

شاگردان پیکان در مجموع 75 امتیاز در ست های این دیدار به دست آوردند که 43 امتیاز در حمله، 7 امتیاز در دفاع، 6 امتیاز در سرویس و 19 امتیاز از خطاهای بازیکنان اربیل بود.

نماینده عراق نیز در این دیدار در مجموع 46 امتیاز کسب کرد که شامل 14 امتیاز حمله، یک دفاع، دو امتیاز سرویس و 29 امتیاز از خطاهای بازیکنان پیکان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید