والیبال نوجوانان آسیا ژاپن برای سومین بار پیاپی قهرمان شد


ساعت: 19:18
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891841

تیم والیبال نوجوانان ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با شکست ایران به مقام اول دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم‌های والیبال نوجوانان ایران و ژاپن در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا که امروز (دوشنبه – ۳۱ مرداد ۱۳۰۱) در تهران برگزار شد، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند.

محمد وکیلی سرمربی تیم جوانان ایران از طاها بهبود نیا، عمران گوگالی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا الجلیل، سیدمتین حسینی، آرمین کلیچ نیازی و سید مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد که مانند دیدارهای گذشته بازی را آغاز کردند.

تیم ایران که سهمیه قهرمانی جهان را به دست آورده بود، به نظر می رسید فشار روحی زیادی را تحمل کرده و از دستورات کادر فنی پیروی نکرده است. ضمن اینکه توپ های دریافت و دریافت تیم ژاپن نیز در این دیدار غایب بود.

تیم ایران در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 23 شکست خورد و به مدال نقره آسیا بسنده کرد. ژاپنی ها برای سومین بار متوالی جام قهرمانی مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا را از آن خود کردند.

در ست دوم به دلیل مصدومیت بازیکن ایرانی در هنگام برگشت توپ و در اواسط بازی، داور دستور پخش مجدد سرویس را داد که با اعتراض سرمربی ژاپن مواجه شد.

حمید سجادی وزیر و محمد پولادگر معاون وزیر ورزش به همراه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از روی صندلی ویژه این دیدار را تماشا کردند.

سفارت ژاپن در تهران برای هواداران این تیم در تهران لباس سنتی ویژه ای تدارک دیده بود که همراه با پرچم ژاپن به آنها تقدیم شد.

چهار تیم ژاپن، کره جنوبی، ایران و هند به عنوان چهار تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید