فینال جام باشگاه های والیبال پیکان آسیا برای دهمین بار/ چالش خودروسازان


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1840050

تیم والیبال پیکان تهران پرافتخارترین تیم آسیا با شکست تراز قزاقستان به عنوان اولین فینالیست بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2022 امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار 12 هزار صندلی در سالن آزادی تهران پیگیری می شود.

در سومین دیدار این مرحله از گروه چهار تیم برتر که برای مقام های اول تا چهارم بازی می کنند، تیم های پیکان ایران و تاراز از قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند. اروین انگاپت، آرمین تشکری، نیمیر عبدالعزیز، حمزه زرینی، سید محمد موسوی و سعید معروف نقطه شروع تیم پیکان در این دیدار بودند. پیکانی ها در ست اول مسابقه تا حدودی از تراز غافلگیر شدند و ست را 36 بر 34 واگذار کردند که طولانی ترین ست از نظر زمانی و امتیازی این مسابقه بود.

شاگردان پیکان اکبری سرمربی پیکان در ادامه رقابت های خود در سه بازی متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 17 به مصاف هم رفتند تا به عنوان اولین تیم فینالیست بیست و دومین باشگاه آسیا معرفی شوند. کاسه. در ابتدای ست دوم به جای زرینی، پوریا فیاضی در ابتدای مسابقه وارد میدان شد. دو هزار تماشاگر در سالن 12000 نفری آزادی نظاره گر تلاش تیرها برای شکست دشمن بودند و آنها را همیشه در آن مسیر همراهی می کردند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز از تماشاگران ویژه این دیدار مهیج بودند. داوران اول و دوم به ترتیب فهد اسماعیل از قطر و هشام بکر گدیا از عراق بودند.

مقاومت شهداب یزد تا دقایقی دیگر در گروه چهار تیم نخست مسابقات به مصاف سانتوری از ژاپن می رود و برنده این دیدار در دیدار فینال پیکان تهران خواهد بود.

همچنین نیمیر عبدالعزیز با 28 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد و در تیم تراز انولبک کانیبک اولو با 17 امتیاز بهترین بازیکن شد. همچنین عبدالعزیز موفق ترین بازیکن دیدار پیکان مقابل اربیل در مرحله یک چهارم نهایی بود.

پیکان در ست های این دیدار در مجموع 109 امتیاز به دست آورد که 68 امتیاز در حمله، 11 امتیاز در دفاع، 3 امتیاز در سرویس و 27 امتیاز از خطاهای بازیکنان قزاقستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید