بازگشت تماشاگران لیگ برتر فوتبال به سکوهای لیگ/تراکتورسازی


ساعت: 21:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919432

سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد: با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی دیدار دو تیم تراکتورسازی و مس کرمان در ورزشگاه یادگار امام (ره) با حضور 30 ​​درصد ظرفیت تماشاگران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب بهتاج در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: پس از پیگیری هایی که در روزهای اخیر انجام داده ایم و همکاری استاندار آذربایجان شرقی، اعضای محترم شورای تامین استان و همچنین مساعدت های انجام شده است. سازمان لیگ فوتبال دیدار دو تیم تراکتورسازی و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر با 30 درصد ظرفیت تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بلیت فروشی این دیدار از ساعت 10 امشب – جمعه 11 آذرماه آغاز می شود، تصریح کرد: جایی از استاندار آذربایجان شرقی، اعضای محترم هیئت تامین استان و مسئولین لیگ یک سازمان می باشد. این امکان را برای هواداران تراکتورسازی فراهم کرد تا در این دیدار حضور پیدا کنند.» آنها همکاری کردند، با تشکر.

بهتایی با تاکید بر اینکه تراکتور با حضور هواداران قدرتمندتر می شود، خاطرنشان کرد: حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه بعد از مدت ها مایه خوشحالی است. امیدوارم بازیکنان ما توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهند و هواداران پرشورمان با حضور و حمایت خود مانند گذشته روز باشکوهی را رقم بزنند و شاهد پیروزی دیگری برای تراکتور باشیم.

لازم به ذکر است دیدار تیم های تراکتورسازی و مس کرمان از ساعت 14 روز یکشنبه 13 دی ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و جزئیات بلیت فروشی از طریق رسانه های رسمی باشگاه در ساعت 13 اعلام خواهد شد. ساعت های بعد

دیدگاهتان را بنویسید