بازگشت قطعی تماشاگران پرسپولیس به سکوهای ورزشگاه آزادی / ادامه حضور آزمایشی هواداران در هفته ششم لیگ برتر

ساعت: 10:42
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786286

با اعلام رسمی رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران؛

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس قطعا می توانند در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی سرخپوشان مقابل صنعت نفت در آبادان بنشینند.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در جریان رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران و دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی، برای اولین بار در 22 ماه گذشته و پس از شیوع تاج در ایران، سرانجام تماشاگران حق بازگشت پیدا کردند. به استادیوم فوتبال آزادی.

به همین دلیل حدود 5 هزار تماشاگر برای تماشای بازی فوتبال با پیراهن های آبی پایتخت راهی اس سی «آزادی» شدند و سرانجام پس از نزدیک به 2 سال صدای هواداران در تونل های این مجموعه پیچید.

حالا در آستانه آغاز هفته ششم لیگ برتر و در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت است، تلاش ها به ثمر نشسته و مقدمات بازگشت هواداران قرمزپوش فراهم شده است. پیراهن به این استادیوم قدیمی. .

سهیل مهدی; رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران نیز با تایید این موضوع گفت: دیدار پرسپولیس و صنعت نفت و همچنین دیدار استقلال و نساجی به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار می شود. پس 5 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی یعنی. 5000 تماشاگر می توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. نتایج این دو بازی در مورد نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی منجر به تصمیم گیری برای حضور تماشاگران در مسابقات بعدی خواهد شد.

البته در حال حاضر امکان بازگشت تماشاگران تیم های فوتبال خارج از تهران به ورزشگاه ها برای تشویق تیم محبوب خود وجود ندارد و باید منتظر تصمیم نهایی لیگ فوتبال ایران بعد از این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید