بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها از هفته هفدهم لیگ برتر

ساعت: 17:42
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923532

اولین جلسه حضور تماشاگران در مسابقات لیگ فوتبال در سازمان لیگ برگزار و مقرر شد هفته هفدهم این رقابت ها با حضور تماشاگران برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، بنا به دستور رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال برای فراهم آوردن شرایط برای حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر و تشکیل یک ستاد در این راستا به ریاست منصور کنبرزاده، نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، اولین جلسه این ستاد در سازمان لیگ فوتبال امروز برگزار شد.

در این جلسه موارد زیر تصویب شد:

• در صورتی که باشگاه های میزبان درخواست رسمی از سازمان لیگ برای برگزاری این دیدار در حضور تماشاگران داشته باشند، با هماهنگی نهادهای مربوطه، مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می شود.

• مدیران باشگاه ها موظف به هماهنگی با کانون های هواداران باشگاه ها به منظور ساماندهی و نظم بخشی به تماشاگران حاضر در ورزشگاه ها هستند.

• متولیان ورزشی استان های میزبان و رئیس هیئت فوتبال استان متبوع باید جهت برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران با باشگاه های میزبان مشارکت و تعامل کامل داشته باشند.

• مسئول حراست فدراسیون فوتبال و مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال مسئولیت هماهنگی با کانون های هواداران باشگاه ها برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را بر عهده خواهند داشت.

• ورود تماشاگران به ورزشگاه ها فقط از طریق بلیت های تعیین شده و تعیین شده در سامانه فروش بلیط الکترونیکی انجام می شود.

لازم به ذکر است هفته هفدهم در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید