لیگ برتر فوتبال ارسلان گیتار و هت تریک برد پیاپی / بحران از عدم اطمینان از اجرای پنالتی در اردوی استقلال!

ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780202

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی با برتری آبی های تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه ورزش راه دانا ؛ تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در چارچوب هفته سوم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (شنبه 8 آبان) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

بازی از آنجایی آغاز شد که فرهاد مجیدی برای اولین بار پس از بازگشت روزبه چسمی به جمع آبی ها، او را به عنوان بازیکن فیکس برای بازی در پست هافبک دفاعی معرفی کرد. نیمه اول در شرایطی دنبال شد که شاگردان فیروز کریمی از تیم فوتبال تراکتور نظاره گر اشتباهات حریف بودند.

در آن سوی زمین میزبان سعی می کرد دروازه محمدرضا اکبری را هل دهد اما هر بار با اشتباهات خود یا دقت مدافعان با پیراهن قرمز، حملات استقلالی ها به جایی نرسید.

نیمه دوم اما با شوت هجومی دو تیم آغاز شد. تراکتوری ها به هر دری زدند تا دروازه سیدحسین حسینی را تهدید کنند اما در گوشه ای دروازه خودشان توسط امیر ارسلان مطهری باز شد و آبی ها جلو آمدند.

حملات استقلال دوباره جواب داد و صاحب یک پنالتی شد که وریا گفوری باز هم فرصت گلزنی را از دست داد و در از دست دادن یک پنالتی در لیگ جدید دبل کرد.

هفته سوم بیست و دومین دوره لیگ برتر

شنبه 1400/08/08 – 18:00

ورزشگاه آزادی تهران – بدون تماشاگر

داور: سیدرضا مهدوی – امیررضا عاشور ماهانی – محمد صالح عرب آبادی – محمدحسین ترابیان / ناظر: هداد افشاریان

استقلال 1
گل: امیر ارسلان مطهری (55)

تراکتور صفر
گل: –

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوس یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی (امیر ارسلان مطهری – 46)، وریا گفوری، جعفر سلسمانی حسین

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی و شاهین ثاقبی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید