جام حذفی فوتبال صعود سخت و جانکاه استقلال با گیتار دیدنی امیرارسلان / مطهری; ناجی روح های آبی


ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1807162

دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال با پیروزی و صعود آبی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پیکان و استقلال در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 17 امروز (سه شنبه 18 بهمن) در ورزشگاه پاس اکباتان به مصاف یکدیگر رفتند.

پیکان ها در فصول اخیر به یک بازنده مطلق مقابل آبی ها تبدیل شده اند و پیش بینی می شد شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار مشکلی نداشته باشند. برعکس این اتفاق افتاد.

ماشین ها از نیمه اول با تمام وجود وارد زمین شدند و بارها دروازه علیرضا رضایی را تهدید کردند. البته استقلالی ها نیز بارها مقابل گارد پیکان با مشکل مواجه می شوند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، عطش و میل هر دو تیم برای گلزنی بیشتر شد و استقلال و پیکان بارها به هم حمله کردند، اما در نهایت 90 دقیقه همیشگی; کار 2 15 دقیقه دیگر طول کشید.

در ابتدای نیمه اول وقت اضافه و توسط امیر ارسلان مطهری، باز هم این تغییر به زیبایی هرچه تمامتر دروازه حریف را باز کرد تا جان فرهاد مجیدی و یارانش را نجات دهد.

شاگردان سیدمیتبی حسینی پس از این گل چندین بار دروازه استقلال را به شدت تهدید کردند اما مدافع جوان آبی ها با واکنش های عالی مانع از گل تساوی شد.


فلش صفر است

گل: –


استقلال 1

گل: امیر ارسلان مطهری 92

ترکیب پیکان: فرهاد مجدکرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمدعلی فرامرزی، محمدجواد آزاده، ایمان اکبری، مجتبی حق دوست، محمدحسین فلاح و غلامرضا.

تیم استقلال: علیرضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی پور، زبیر نیکونفس، ورا گفوری، کوین یمگا، امیرحسین حسین زاده و آرمان رسنی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید