ارسلان مطهری در دربی گیتار می نوازد؟!

ارسلان مطهری در دربی گیتار می نوازد؟!

ارسلان مطهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی گفت: بازی سختی بود و با تیم خوبی از صنعت نفت بازی کردیم که عملکرد بهتری نسبت به ابتدای سه فصل داشتیم. امتیازات این مسابقه برای ما بسیار حساس بود و باید آنها را می بردیم و این هدیه تولد من بود.

وی با بیان اینکه آماری از نسبت گل های زده به دقایق بازی در استقلال ندیده است، گفت: نیازی نیست به این سوال پاسخ دهم. به هر حال این نظر کادر فنی است و من تمام تلاشم را می کنم تا در دقایقی که بازی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم، زیرا می دانم که بیرون از ورزشگاه هواداران ما منتظر هستند تا با حرکتی که تبدیل به یک حرکت می شود جلو برویم. هدف. تاثیرگذار بودن در این گل بسیار مهم است.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا بعد از گلزنی یعنی نواختن گیتار شادی بدنام در دربی را برآورده می کند، گفت: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین اجرا را داشته باشم.

او درباره بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همه مسابقات برای ما حساس است. این دیدار هم سه امتیاز دارد و باید سه امتیاز را جمع کنیم. در واقع باید باهوش باشیم و عجله نکنیم. باید برنامه ریزی کنیم و با تمرکز بالا به میدان برویم و این را حفظ کنیم و بالاتر ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید