طنین قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران با گیتار اشک/ حک کردن نام استقلال بر جام قهرمانان!


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907903

دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی با پیروزی و عنوان قهرمانی آبی پوشان در سوپرجام فوتبال ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت 16 امروز (چهارشنبه – 20 آبان) در ورزشگاه شهید باهنر کرمان در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران به عنوان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل 1401-1400 کشورمان به مصاف یکدیگر رفتند. .

آبی پوشان تهرانی که با هدایت فرهاد مجیدی قهرمانی غافلگیرکننده و غافلگیرکننده بیست و دوم لیگ برتر را بدون شکست به دست آوردند، برای کسب دومین جام احتمالی مقابل پسران قائمشهری قرار گرفتند که با هدایت ساکت الهامی شگفتی ساز جام فوتبال ایران شدند. دو مربی ارشد که در این دیدار حاضر نشدند و ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری هدایت هر دو تیم را بر عهده داشتند.

دو تیم قهرمان در شرایط مساعد و قابل قبولی برای کسب عنوان قهرمانی و قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند. آبی پوشان با مربیگری سرمربی پرتغالی خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر در رده دوم جدول قرار گرفتند و قرمزپوشان مزنی با نمایش فوق العاده در هفته های اخیر تا پایان جام جهانی در رده ششم قرار گرفتند.

آبی پوشان در نیمه اول بارها تلاش کردند تا به دروازه قایم شهری نزدیک شوند و دروازه قایم شهری را باز کنند اما با درخشش سنقربان نساجی و چند موقعیت از دست رفته توپ از خط دروازه عبور نکرد. در این نیمه شاگردان حمید مطهری سعی در پرس در دفاع و استفاده از ضد حملات داشتند که ناکام ماندند.

پسران ساپینتو نیمه دوم را تهاجمی تر و با تمایل بیشتری برای حمله از جناحین آغاز کردند. بنابراین در گوشه ای که مهدی مهدی پور فرستاد، گیتاریست استقلالی دروازه واقعی را باز کرد و استقلال را به جلو هدایت کرد. مطهری پس از به ثمر رساندن این گل در آغوش هم تیمی هایش گریه کرد.

آبی های فوتبال ایران با این پیروزی دومین قهرمانی خود را به دست آوردند و با ثبت نام در تاریخ سوپرجام پنجمین تیم قهرمان قهرمانی شدند.


استقلال یک
گل: امیرارسلان مطهری – 52


منسوجات صفر
گل:-

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، مهدی کایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیرمهدی جانمالکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی و کریم اسلامی.

3873a5f7 32da 4dce a7bb 5d99f8b1f47f خبر خاکستری


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید