سوپرجام فوتبال ایران جادوی نکونام لالیگا; مانع تحقق سوپرگلات قرمزها / جام آخر سال در سبد خوزستان


ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806866

دیدار تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس با برتری تیم خوزستانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس در چارچوب دیدار رفت سوپرجام ایران از ساعت 17:15 امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) در ورزشگاه اختصاصی مجموعه گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی با سایه شوم اومیکرون بر سر اردوی دو تیم آغاز شد. احسان پهلوان و مهدی ترابی از پرسپولیس و آیاندا پاتوسی از فولاد به ظن ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب از حضور در این بازی حساس محروم شدند.

برخلاف انتظار، نیمه اول این دیدار بسیار پرتلاطم و حساس بود. در آن نیمه سرخ و فولادی ها موفق شدند دروازه حریف نامدار تهرانی را از مدافع سیاه پوست خود باز کنند.

پرسپولیس مشکی پوشان این دیدار پس از دریافت گل، بارها سعی در نزدیک شدن به دروازه حریف داشت و حتی یک بار دروازه تیم فوتبال فولاد را باز کرد اما این گل در کمین به ثمر رسید و مردود اعلام شد.

در نیمه دوم با گذشت زمان کیفیت فنی کاهش یافت و رفتار محیطی و عصبی افزایش یافت. در آن نیمه دو مربی دو تیم توسط داور اخراج شدند و اعتراض سرمربی تیم فولاد نیز کارت زرد گرفت. در نیمه دوم یک بازیکن از دو تیم اخراج شد تا تیم ده نفره شود.

پرسپولیسی های میهمان در این نیمه هر کاری کردند و تلاش کردند با بی دقتی و درماندگی در را قفل کردند. از سوی دیگر فولادی ها به تلاش خود برای برتری ادامه دادند. مهدی عبدی به سادگی یک موقعیت عالی را از دست داد.

در نهایت جواد نکونام به دومین جام خود در فولاد رسید و پرسپولیس را از پنجمین سوپرجام متوالی محروم کرد.


فولاد 1
گل: موسی کولیبالی 18

پرسپولیس صفر است
گل: –

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، انصاری، کولی بالی، سینا شاه عباسی، عباسی، محمد آبشک، محمد نجاریان، شیبما پریرا، وحید حیدریه، بوهمدان، علیرضا کوشکی

تیم پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرج، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعیداععی، علی شجاعی، رضا اسدی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، حامد پاکدل، مهدی عبدی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید