پنالتی لیگ برتر فوتبال با توپ در آزادی! / یامگا، زوج، اختلاف، اخراج، باز هم استقلال برد، باز هم امیر بازنده


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813502

استقلال در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم در دیداری جنجالی موفق شد گهر را شکست دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جدال استقلال با گل گهر مهمترین بازی هفته بیست و یکم بود. تقابل لیدر استقلال و گل گهر که فتوکپی جسورانه آبی ها به حساب می آمد حساسیت و جذابیتی دوچندان داشت. استقلال با ماجرای بازیکن گابنی و از دست دادن 7 امتیاز بعد از اتفاق سربازگیت و از دست دادن دو مدافع اصلی خود در نیم فصل با تیمی مواجه شد که به یک بحران بزرگ دچار شد. ضربه ای به نفع نساجی برای آنها زد. اما او آرام آرام به لیگ برگشت. این تیم با هدایت امیر گاله نویی و حدود 10 استقلالی سابق برای تسویه حساب های قبلی به اوج صعود کرد. چه امیر که در این سال ها همیشه مقابل تیم سابقش بازنده بوده و چه مجموعه باشگاهی که با شکایت استقلال 7 امتیاز از پرونده بگنم را از دست داده است.

برخلاف تصور، این گهر بود که بازی را هجومی و رو به جلو آغاز کرد و با حملات پیاپی استقلال را عقب راند. در تمام نیمه اول گل گهر کنترل توپ را در اختیار گرفت و با حملات گسترده لیدر را در زمین خود حبس کرد و او تیم برتر زمین بود. حملات گسترده گل گهر در نهایت نتیجه داد و این تیم در دقیقه 43 صاحب یک پنالتی از رزبه چسمی شد اما سعید صادقی با بی دقتی به تیر افقی دروازه برخورد کرد. گوهری با از دست دادن پنالتی که استقلالی ها در یک ضد حمله برق آسا در ثانیه ها از دست دادند، شوکه شد و در تنها حضور جدی خود روی دروازه حریف یک پنالتی را به ثمر رساند که فروزان ابتدا پنالتی یمگا را اجرا کرد اما در بازگشت یمگا آن را اجرا کرد. او گل زد تا استقلال برخلاف جریان بازی برنده به رختکن برود.

گل گهر که همزمان با بازنده به رختکن رفته بود نیمه دوم را با خشونت آغاز کرد و با حملات پیاپی دروازه استقلال را بست و خیلی زود توسط تبریزی ها پاداش گرفت. بعد از این گل بازی متعادل شد و استقلالی ها در ادامه شاهد ایجاد موقعیت های متعدد برای دروازه بودند. در پایان بازی حملات دو تیم بیشتر شد و در نهایت استقلال در دقیقه 88 بار دیگر مقابل هند مدافع گل گهر گلزنی کرد و این بار یامگا برای پیروزی در یک دیدار جنجالی و کسب 3 امتیاز به گل رسید.


استقلال 2
گل ها: کوین یامگا (45+4) و (88، پنالتی)

گل گهر 1
گل: مرتضی تبریزی (54)

استقلال:
سید حسین حسینی، محمد دانشگر (46- سعید مهری)، رزبه چشمی، عارف گلمی، صالح حردانی (70- وریا گفوری)، مهدی مهدی پور، عزیزبک امانوف (55- سبحان کاگانی)، جعفر سلسین 70، امیر مطهری، کوین یام. رودی زاستد (70- آرمند رمضانی)
سرمربی: فرهاد مجیدی

گل گهر:
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی عسگر عشوری (74- امین قاسمی نژاد)، مهدی تیکدری (64- بهنام برزای)، میلاد زکی پور (61- شایان مصلح)، سعید صادقی، محمدرضا پون زاده، موها طبری پونزاده (7) – رضا شکاری)، کیروش استنلی
سرمربی: امیر گله نویی

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید