باز شدن توپ از فصل آینده لیگ برتر / عکس

لیگ برتر انگلیس از توپ استفاده شده در فصل 2022-2023 این لیگ رونمایی کرد. این توپ ساخت نایک است و طراحی آن از فصل اول لیگ برتر جزیره الهام گرفته شده است.

باز شدن توپ از فصل آینده لیگ برتر / عکس

لیگ برتر انگلیس به اصطلاح از سال 1992 شروع شد و امسال سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد. زمانی که باشگاه های فوتبال انگلیس تصمیم گرفتند از لیگ دسته اول سابق انگلیس دور شوند و لیگ فوتبال با سازمان جدیدی به نام لیگ برتر همکاری کند. این تغییر برای فوتبال انگلیس بسیار موفق بود و لیگ برتر به یکی از پربیننده ترین لیگ های فوتبال در جهان تبدیل شد.

نایک به مناسبت سه دهه لیگ برتر انگلیس توپی ویژه برای فصل آینده این رقابت ها ساخته است. در طراحی این توپ از طرح اولین توپ استفاده شده در این لیگ در سال 92 استفاده شده است. توپ توسط میتر ساخته شد.

باز شدن توپ از فصل آینده لیگ برتر / عکس

توپ نایک از تم رنگ طلایی و فریم های قرمز استفاده می کند تا به طرح اصلی سی سال پیش وفادار بماند. طرح های طلایی به صورت صلیب با حاشیه های قرمز که بر زمینه سفید نقش بسته است. در فرآیند تولید این توپ از فناوری Aerowsculpt استفاده شده است. شیارهایی که راه بهتری برای توپ فراهم می کنند.

توپ جدید لیگ برتر انگلیس تا یک ماه دیگر در فروشگاه ها به فروش می رسد و علاقه مندان به فوتبال می توانند آن را خریداری کنند. یک ماه بعد از آن تاریخ، فصل جدید لیگ برتر با این توپ آغاز می شود. روزی که قرعه کشی فصل آینده رسماً قرعه کشی شد، توپ نایک رونمایی شد. حالا همه چیز برای شروع یک فصل هیجان انگیز دیگر در لیگ برتر در جزیره آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید