مهاجم لیگ برتر فوتبال قائمشهری، قاتل نساجی / برایس عبدی در مقابل چشمان خاموش

ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779569

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در چارچوب هفته دوم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (چهارشنبه 5 آبان) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار با پرس شاگردان خاموش الهامی در میانه میدان همراه بود و شاگردان یحیی گل محمدی از هر فرصتی برای نزدیک شدن به دروازه میهمان مازنی خود استفاده کردند. پیش از این در این نیمه یک گل توسط عیسی الکاتیر به ثمر رسید که توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

اما مدیریت نساجی ها راه به جایی نبردند تا اینکه مهدی عبدی در دقایق پایانی نیمه اول درهای تیم فوتبال نساجی را باز کرد و سرخپوشان با نتیجه برد از رختکن خارج شدند.

در نیمه دوم اما شرایط کمی تغییر کرد و شاگردان ساکت الهامی با پرتاب آب و آتش گل تساوی را به ثمر رساندند تا خبری از پرس نیمه اول تیم فوتبال نساجی نباشد. همین روند با بی توجهی بازیکنان قرمزپوش به تساوی منجر شد اما این تساوی دیری نپایید و مهدی عبدی با یک دبل در این دیدار هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را برعهده گرفت.

آن نتیجه تا پایان بازی در حالی باقی ماند که پرسپولیس به دومین برد خود در هفته دوم لیگ برتر دست یافت.

پرسپولیس 2
گل ها: مهدی عبدی (42 و 65)

منسوجات 1
گل: کریم اسلامی (49)

جداشدگان پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی القطر و مهدی عبدی.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانمالکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، فرزاد زمهران، کریم اسلامی و مسعود شجاعی.

دیدگاهتان را بنویسید