لیگ برتر فوتبال طلسم توپخانه آبی ها را با شلیک های بابایی و محبی بشکن / آتش بازی استقلال مقابل یک تیم پرسپولیسی به لیگ بازگشت!


ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896376

دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و نساجی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 17:30 امروز (شنبه 28 شهریور) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

آبی پوشان ایران تنها با 2 تساوی متوالی و 2 امتیاز از 2 بازی قبلی خود وارد این دیدار شدند و پیروزی در این دیدار برای آنها اهمیت زیادی داشت. قائمشهریه های میهمان با پشتوانه 3 بازی بدون شکست و 3 امتیاز مقابل مس، با روحیه خوبی وارد تهران شدند.

در دقایق و ثانیه های ابتدایی نیمه اول، پیمان بابایی در حمله ای در محوطه جریمه شاهیس متوقف شد و داور به او کارت زرد داد و اعتقادی به پنالتی نداشت، اما تنها چند ثانیه بعد… و با 2 اشتباه متوالی نساجی مدافع و دروازه بان، بابایی دروازه خالی را باز کرد و انتقام گرفت.

ادامه بازی مساوی بود و اگرچه آبی ها به دنبال گل های بیشتری بودند، اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه در دقیقه 45 کوین یاماگا از روی یک ضربه پنالتی با خطای هند و اختلاف به گل دوم میهمان را به ثمر رساند. 2 گل.

با شروع نیمه دوم، اخراج امیرمهدی جانملکی، مدافع نساجی، با پاس مهدی کایدی روی ضدحمله و غافلگیری، بلافاصله محمد محبی برای سومین بار از دروازه هاکیکی عبور کرد.

در اواسط این نیمه سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از وضعیت سکوهای بانوان در طبقه دوم بازدید کرد و سپس در جمع هواداران استقلال حاضر شد و بر روی صندلی های تماشاگران ورزشگاه آزادی نشست.

در دقایق پایانی باز هم از روی نقطه پنالتی، این بار شجاعانه و برعکس، نساجیچی ها دروازه ایوب کلانتری را به ثمر رساند و همین امر برای جلوگیری از کلین شیت های پیاپی سیدحسین حسینی در فصل جدید لیگ برتر بسیار حیاتی بود.


c55e7b26 ef1c 4c39 bb50 7b2d2cc3a0f5 خبر خاکستری


استقلال 3
گل: پیمان بابایی 5 – کوین یاماگا 45 – محمد محبی 50


یک نساجی
گل: ایوب کلانتری 80

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، آرش رضوند، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، مهدی کایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، امیرمهدی جانمالکی، سعید بیگی، صابر حردانی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، علی شجاعی، رضا جعفری، کریم اسلامی.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید