حصر تبلیغاتی دشمن را بشکن/ اشتباه کارمند را نباید پای انقلاب نوشت

ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1787280

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع):

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه اشتباه یک مسئول نباید در پایان انقلاب نوشته شود، گفت: در شرایطی که دشمنان از فضای مجاز علیه جمهوری اسلامی استفاده می کنند، این مجازی و … محاصره تبلیغاتی باید شکسته شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، سرهنگ مهدی کبیرپور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) امشب در نشست آنلاین گرامیداشت روز بسیج اظهار داشت: ما پدیده آیت الله را اول، ماندگار، ثانیاً گسترده و تأثیرگذار می نامیم. دل ها و ذهن ها مانند ایام خداست، زیرا در این پدیده ها و روزها دست توانای خداوند را می بینیم.

وی گفت: حضرت آقا بارها بسیج را به انقلاب تشبیه کرده و بسیج را نوعی انقلاب نامیده اند. حضرت آقا و امام خمینی (ره) بسیج و انقلاب را خط حسنه نامیده اند و این برای ما بسیار مهم است. وجه اشتراک دارند، یکی از ویژگی های انقلاب و بسیج معنویت است، انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی مبتنی بر ایدئولوژی ناب اسلامی است و تمام ساختار آن برخاسته از اعتقادات دینی و معنوی است.

کبیری پور ادامه داد: خودباوری از دیگر ویژگی های انقلاب و بسیج است. همین خودباوری باعث شده است که انقلاب اسلامی بتواند این انقلاب را در عمق حوادث و پدیده هایی که می تواند هر انقلاب نوپایی را از بین ببرد، سرپا نگه دارد.» جرأت حضور در بسیج را ندارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: شجاعت از دیگر ویژگی های مشترک انقلاب و بسیج است. همچنین تحقیر مظاهر حیات مادی از دیگر ویژگی های مشترک انقلاب و بسیج است. در اوایل انقلاب نیروهای مردمی به صورت داوطلبانه فعالیت می کردند.

کبیری پور خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که بسیج را انقلابی جلوه داد حرکت در مسیر رضای خداست. حضرت آقا در سفر خود به قم سه ویژگی برخی از بسیجیان را بیان کردند. ما از هیچ کس و هیچ سازمان و شخصی استقبال نمی کنیم و این یکی از ویژگی های بسیج است که فقط به فکر رئیس و خدای متعال باشد و برای خود قالبی بهتر از بسیج پیدا نکرده است و انقلاب اسلامی خود یکی از معجزاتی که در خود معجزه دارد و آن بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: درباره بیانیه ای که در سال های اخیر از سوی حضرت آقا صادر شده، صحبت ها و تحلیل ها زیاد است. آنها امیدوارند که جوانان این بار را به دوش بکشند.

حل مشکلات منطقه بدون حضور ایران غیرقابل حل است

وی تصریح می کند: کسی که می تواند این بیانیه را تفسیر و تبیین کند و ابعاد آن را به ما بیاموزد، خود حضرت آقا است که چند ماه پس از انتشار گام دوم انقلاب، ابعاد آن را در بین دانشجویان بسیجی و چهار محور اصلی تعریف کردند. توضیح دادند و گفتند که این بیان چهار نکته اساسی دارد، اول اینکه این بیانیه عظمت واقعه انقلاب را مطرح می کند، این عظمت را می توان از دو بعد بررسی کرد، حساس ترین و مهم ترین مناطق جغرافیایی جهان. این انقلاب در جایی رخ داد که چشم طمع همه ابرقدرت ها همیشه به او معطوف بوده است و در آن زمان جایی برای رخ دادن نیست و این انقلاب درست در کانون توجه ابرقدرت ها ظاهر شد و این نشانه است. عظمت انقلاب و یکی از شرایط تاریخی آن زمان این است که اگر به تاریخ قبل از انقلاب برگردیم، متوجه می شویم که جهان آن زمان به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است. کشورهای دیگر اگر بخواهند هویت خود را در غرب دنیای متصل داشته باشند.

کبیری پور تاکید کرد: ما وظیفه داریم انقلاب را برای جوانان و نسل جدید تبیین کنیم. نباید تصور کرد که این انقلاب یک پدیده سیاسی رایج است. کشتار، تهاجم فرهنگی، محاصره اقتصادی و تبلیغاتی و هر نوع دشمنی که در کتاب ها ثبت می شد، علیه ایران مرتکب شدند و در ابتدای جنگ بسیاری از مقامات را کشتند. جنگ تحمیلی علیه ایران را در این وسعت آغاز کردند. و بعد از این تهاجم فرهنگی که امروز شاهد آن هستیم، اما بالاخره با وجود این شرایط، انقلاب در حال رشد و تبدیل شدن به یک ابرقدرت منطقه ای است که در همه رویدادهای سیاسی منطقه باید ایران را نیز شامل شود تا این مشکل و موضوع حل شود. و بدون ایران، مشکلات منطقه معمولاً حل نشده باقی می ماند که کاملاً از دست قدرت های متعارف جهان خارج است. خمش کن و زیر و رو کن ظاهر شدند و جای شهید و جلاد را عوض کردند.

وی گفت: دومین محور عملیاتی جوانان استفاده از فضای مجازی و به ویژه استفاده از ابزار رسانه ای است. دشمنان نمی خواهند که جوانان دستاوردهای انقلاب را ببینند و این در رسانه ها و بسیاری از رسانه ها منعکس نمی شود. این مظلومیت انقلاب اسلامی است. نکته اصلی در بیان گام دوم انقلاب، چشم اندازی است که باید به آن برسیم، یعنی می خواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم. رسیدن به ویژگی ها و ابعاد تمدن اسلامی سخت است و برای جوانان کار سختی است. علمای اسلام اسلام علم را کشف کرده اند و اکنون در دست صاحبان قدرت است و از آن استفاده می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: نکته کلیدی دیگر نقش نیروهای جوانان درگیر است، همچنان که این تمدن و این بصیرت تنها با یک جوان فداکار مؤمن و بنای اسلام محقق می شود. انقلاب: «اینها جوانان هستند، البته حضرت آقا هم به الزامات تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کردند، باید نسبت به مرحله جمهوری اسلامی شناخت کافی داشته باشیم و بدانیم که نظام اسلامی چیست. جمهوری داخل است دشمن بازی کنیم و در طرحی باشیم که دشمنان برای ما ساخته اند و ناخودآگاه پازل خود را کامل کنیم سپس ببینیم جمهوری اسلامی از نظر قوت و ضعف چیست و دستاوردهایش را کاملا درک کنیم. باید ببینیم با چه کسانی هم می ایستیم که دشمن واقعی کیست و پیروان درونی آنها کیستند و دوم اینکه باید فرصت ها، استعدادهای درونی و توانایی ها و تهدیدها را بشناسیم.

وی گفت: لازمه دوم این است که این حرکت جهت گیری درستی داشته باشد که همان بینشی است که حضرت آقا بیان ترسیم کردند و این تمدن نوین اسلامی است. این باید جهت گیری ما در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی باشد. لازمه سوم یک عامل امیدوارکننده است: «ما باید داشته باشیم، یعنی نقاط نورانی ایجاد و دیده شود تا انگیزه حرکت جوانان ایجاد شود که خود حضرت آقا برای آن مثال زدند که نقاط نورانی توانایی های ملی است که باید شناخت.

کبیرپور ادامه داد: تشکیل جمهوری اسلامی در دنیای دوقطبی سرمایه داری و کمونیسم مانند یک معجزه است و حضرت آقا آن را به عصای موسی تشبیه کردند و برای بنی اسرائیل از دریا گذشتند، دومین نقطه امیدوار کننده ای که می تواند انگیزه ایجاد کند. جبهه مقابل ماست. حضرت آقا فرمودند آمریکا رو به زوال است. تمدن غرب رو به انحطاط است و انحطاط آن در درون و محتواست. د نصرت الهی سنت تکراری است.

محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنید

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: محاصره تبلیغاتی دشمن باید شکسته شود. ما باید از همین ابزار استفاده کنیم. اکنون این تبلیغات گسترده جوانان و مردم ما را ناامید می کند و گاه در تعابیری که ارائه می شود رفتار نادرست یک کارمند و یک مدیر به انقلاب اسلامی گره می خورد و باید هوشیار بود تا توضیح دهیم که مسئول و مدیر هستند. اشتباه کردن، نباید آن را به کل انقلاب تعمیم داد. این یک پدیده الهی و معجزه آسا است و ممکن است عده ای در آن اشتباه کنند، اما نباید به نام حقیقت جمهوری اسلامی نوشته شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین نقاط روشن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و غلبه بر فضای تبلیغاتی دشمن اولین جهاد ماست اما دشمنان تلاش می کنند تا ما را از این امر بازدارند. باید انگیزه و حرکت ایجاد شود. انگیزه زمانی ایجاد می شود که امید ایجاد شود. اضافه کنیم که این محور اصلی است که باید در قرارگاه فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد، حصر آبادان شکسته شود، زمان خرمشهر آزاد شود. شجاعانه فداکاری کردند. اکنون باید با شجاعت و فداکاری، با ابتکار و اتحاد و با تشکیل گروه های تخصصی به محاصره فضای مجازی پایان دهم، باید وارد این موضوع تخصصی شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید