شکست سنگین لیگ برتر فوتبال منصوریان مقابل مسیحیان/ سپاهان با گل مهاجم پرسپولیس به نردبان پیروزی بازگشت!

ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797457

مس 3 – صنعت نفت صفر / پدیده صفر – سپاهان 2 / نفت ام اس – گلگوتا / حامی – نساجی / فولاد – فجر / فولاد – پیکان;

هفته سیزدهم لیگ برتر با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ امشب (دوشنبه 13 آذرماه) هفته سیزدهم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 بازی برگزار شد و به پایان رسید.

از ساعت 14 در شهر رفسنج؛ تیم های فوتبال مس و صنعت نفت به مصاف هم رفتند که درگیری شاگردان محمد ربیع و علیرضا منصوریان با پیروزی قاطع شاگردان رفسنجانی به پایان رسید.

عسل 3
گل: مهدی حسینی (30) – فراز امام علی (54) – محمدرضا سلیمانی (87)

صنعت نفت صفر است
گل:

از ساعت 14:30 در شهر مشهد؛ تیم های فوتبال پدیده و سپاهان به مصاف هم رفتند که درگیری شاگردان سید داود سیدعباسی و محرم نویدکی با برد طلایی اقتصادی و ادامه روند ناکامی مشهدی ها به پایان رسید.

پدیده صفر است
گل:

سپاهان 2
گل: فرشاد احمدزاده (68) – شهریار مقانلو (89)

از ساعت 15 در شهر مسد سلیمان; تیم های فوتبال نفت و گل گهر به مصاف هم رفتند که منجر به تقابل فراز کمالوند و امیر قلعه نویی شد؟ تمام شد.

روغن ام اس
گل:

الجزایر
گل:

از ساعت 15 در تهران؛ تیم های فوتبال هواداران و نساجی به مصاف هم رفتند نتیجه درگیری گلمرضا عنایتی و شاگردان ساکت الهامی چیست؟ تمام شد.

طرفداران
گل:

منسوجات
گل:

از ساعت 16:15 در شهر اصفهان؛ تیم های فوتبال ذوب آهن و فجر به مصاف هم رفتند درگیری شاگردان مهدی تارتار و علی عسگر کلانتری چه نتیجه ای داشت؟ تمام شد.

اووبآهن
گل:

فجر
گل:

از ساعت 17 در شهر اهواز؛ تیم های فوتبال فولاد و پیکان به مصاف هم رفتند، نتیجه درگیری شاگردان جواد نکونام و سید محتبی حسینی چیست؟ تمام شد.

فولاد
گل:

پیکان
گل:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید