لیگ برتر فوتبال بازگشت یحیی به نیمکت پرسپولیس با طعم پیروزی/ شکست طلسم آلومینیوم در اراک


ساعت: 20:54
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892789

دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس با برتری سرخ پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در آخرین روز از هفته سوم هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19 امشب (جمعه 13 شهریور) در ورزشگاه «ایرالکوی» به مصاف یکدیگر رفتند. اراک.

در نیمه اول این دیدار که بدون حضور تماشاگر برگزار شد، قرمزها سعی کردند برتری تاکتیکی و فردی را بر حریف القا کنند و تا حد زیادی در این ماموریت موفق عمل کردند و موفق شدند اولین گل لیگ فصل جدید خود را در لیگ برتر به ثمر برسانند. همون نیمه میلاد.. تا یه عنوانی بزنه.

در حالی که یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی معروف قرمزها تا اواسط نیمه دوم در زمین حضور داشت، نتوانست کاری انجام دهد و در آن نیمه موقعیت های هیچکدام از دو تیم موفق نبود، بنابراین قرمزها در پایان به اولین برد خود رسیدند. همان حداقل برد حتی در فصل جاری و بهبود موقعیت خود.


آلومینیوم صفر
گل:


پرسپولیس یک
گل: میلاد سرلک 43

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی زاده، والنتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی و میلاد فاخردینی.

تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سوروس رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا.

بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید