لیگ برتر فوتبال عباس زاده نفت را شخم زد!/ بازگشت ملوان به مسیر همیشگی/ صنعت مس آلومینیوم


ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903288

فن 1 – ملوان صفر; تراکتور 3 – نفت مسجد سلیمان 2; آلومینیوم 2 – مد کرمان صفر;

هفته نهم لیگ برتر با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف ایران به پایان رسید.

هوادار در تهران میزبان ملوان بود. تیمی که هفته گذشته بالاخره اولین برد خود در لیگ برتر را تجربه کرد و می خواست آن جوانی را ادامه دهد. بازی با برتری هواداران آغاز شد و ملوان در ضد حملات به دنبال گل بود اما در نیمه اول اتفاقی نیفتاد. نیمه دوم در ادامه نیمه اول بود و در نهایت هواداران به گل رسیدند. ملوان در آینده ضعیف تر از آن بود که با تک حملات خود دروازه حریف را باز کند، بنابراین هوادار 3 امتیاز گرفت و ملوان به مسیر شکست بازگشت.

فن 1
گل: صائب محبی (64)

ملوان صفر
گل:-

تراکتورسازی پس از شکست تلخ هفته گذشته در خانه نفت مسجد سلیمان فانوس بود. این دیدار با برتری تراکتور آغاز شد اما نفت مسجد سلیمان هرگز تسلیم نشد. تراکتور در همان ثانیه های اول شروع به گلزنی کرد تا برنده به رختکن رفت. اما نفت توفانی نیمه دوم را آغاز کرد و با دو گل متوالی میزبان را پیش انداخت. تراکتور که نمی خواست در خانه ببازد جلو رفت و با درخشش عباس زاده که هت تریک کرد موفق شد در یک دیدار پرگل جذاب 3 امتیاز را از میزبان بگیرد. روزی که نفت مسجد سلیمان مستحق شکست نبود.

تراکتور 3
گل: محمد عباس زاده (2، 83 و 89)

نفت مسجد سلیمان 2
گل: میلاد باقری (58)، رضا دگانی (67)

آلومینیوم پذیرای مس خانه است. همان طور که انتظار می رفت میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. برتری آلومینیوم در ادامه گل دوم را به ثمر رساند و با برتری قطعی راهی رختکن شد. مس که نمی خواست بازنده باشد در نیمه دوم پیش افتاد اما نتوانست هیچ کدام از تیم ها را ببندد اما نتیجه ای نگرفت و آلومینیوم 3 امتیاز را گرفت.

آلومینیوم 2
گل: محمود قائد رحمتی (16)، علیرضا نقی زاده (30)

عسل کرمان صفر
گل:-

دیدگاهتان را بنویسید