فرار لیگ برتر فوتبال استقلال از تالاب انزلی با بازگشت نیمه تمام/ قائدی امیدهای ملوان را کشت!


ساعت: 20:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890863

دیدار تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال بندرانزلی و استقلال در اولین روز از هفته دوم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:30 امروز پنجشنبه 6 مرداد ماه در ورزشگاه خالی سیروس روورز شهر بندرانزلی به مصاف هم رفتند.

با بازگشت تیم ریشه دار و خوش نام ملوان به لیگ برتر که پس از قهرمانی گیلانی در لیگ آزادگان در فصل گذشته اتفاق افتاد، آبی پوشان پایتخت پس از 2420 روز به این شهر ساحلی بازگشتند تا دوباره به مصاف ملوان کاسپین بروند. . استقلالی ها در آخرین دیدار خود در ورزشگاه سیروس تایکاران به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

شکست هفته گذشته تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان پرمهرا و رقیب یک طرفه و شکست شاگردان مازیار زارع مقابل تیم فوتبال پیکان در هفته اول لیگ برتر باعث شد تا هر دو طرف در دیدار حساس امروز با انگیزه زیادی برای پیروزی اما بدون تماشاگر باشند. بعد از این نبرد سنتی برای ملوانان سخت‌تر بود.

در نیمه اول این دیدار مهم و در دقایق ابتدایی بازیکنان دو تیم حملاتی را علیه یکدیگر انجام دادند که شانس استقلالی ها بیشتر از گیلانی ها بود اما واکنش های مدافعان تیم فوتبال ملوان مانع از فروپاشی دروازه میزبان شد تا اینکه اواسط نیمه و با پاس کوتاه کاپیتان صادق بارانی، سجاد بازگیر دروازه حسینی را فرو ریخت.

در نیمه دوم علیرغم ایجاد چند موقعیت خوب توسط مارینرز، بی تجربگی مانع از افزایش حاشیه شد تا عارف غلامی دروازه گیلانی میزبان را باز کند و دقایقی پس از ورود به زمین بازی با خطای پاک دروازه بان تیم ملی به میدان بازگشت. تیم انزلیچی و مهدی کایدی در آخرین لحظات یک پنالتی گرفتند که مهدی پور آن را تبدیل به گل کرد.


ملوان بندر انزلی 1
گل: سجاد بازگیر 27


استقلال 3
گل: عارف گلمی 58 – مهدی کایدی 80 – مهدی مهدی پور 96

ترکیب ملوانان: رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود کاظمی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مصطفی نای پور، صدک بارانی، مهران احمدی و مهدی مومنی.

تیم استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، محمد محبی، کوین یاماگا، سجاد شهبازاده و جعفر سلمانی.


ادامه مطلب؛


زارع: مقابل استقلال حرف های زیادی برای گفتن داریم/ بودجه یک بازیکن حریف به اندازه کل تیم ماست!

دیدگاهتان را بنویسید